Ik geef Noordhoff Uitgevers een warme douche (beter bekend als Wolters-Noordhoff) Wij hebben het spelletje Mini Loco en we zijn een nummertje kwijt. Het spel hebben we al een jaar of 6/7. Dus ik mailde met de uitgever en nu krijgen we het ontbrekende nummertje gratis thuisgestuurd (en ook leuk, omdat ik lerares aardrijkskunde ben krijg ik ook altijd gratis de nieuwste bosatlas in juni komt ie )
Ik heb dat wel eens gehad met een speelkaart van een nieuw monopoly spel zo had ik hem nog, viel van tafel en hij was foetsie ook gek genoeg nooit meer gevonden . Opgebeld en kreeg een nieuwe kaart opgestuurd. Zo ook met de duplotrein, was kapot gegaan een maand na de garantie, toch gebeld kreeg toen een compleet nieuwe trein. Erg fijn als bedrijven met je meedenken Oh ja en zwitsal trouwens ook, 14 jaar terug hadden ze een actie waar je een knuffeleendje bij kreeg, had er 3, want mijn zoon was toen helemaal weg van die eend, kon zelfs niet slapen zonder, maar toch op gegeven moment waren alle eendjes kwijt, zwitsal gebeld, actie was denk ik al 1,5 jaar afgelopen maar ze hebben me er toen 2 of 3 opgestuurd, was ik errug blij mee. En wat leuk trouwens dat jij ieder jaar een atlas krijgt zeg!
Difrax omdat ik netjes een nieuwe fles en leuk knuffeltje kreeg na mijn 'klacht' over een lekkende fles. Had het binnen 4dgn na ik de mail gad gestuurd!
Happy Horse! Mijn jongste dochter heeft een Dikkie Dik trekmuziekje en het bolletje kwam er vanaf! Dat bolletje is 1,5cm in doorsnede dus wij schrokken daar erg van. We kregen een heel begripvolle mail terug en een nieuwe Dikkie Dik, binnen 2 dagen! Superservice. Bol.com Omdat ik meerdere malen mijn geld terug kreeg toen die stomme TNT mijn post keer op keer niet bezorgde. Supernette en vriendelijke klantenservice!
Tefal! Deksel van m'n actifry was gescheurd door eigen schuld en wou een nieuwe bestellen. De volgende dag had ik hem in huis; gratis! En het hoofdkantoor van gamma/karwei (zelfde) Toen ik belde dat mijn zoontje een knuffel zocht die ze daar ooit hebben verkocht. Niks meer van gehoord, tot een week later een pakketje bezorgd werd met de tekst: veel plezier met deze knuffel! En nuby: de nieuwe rietjesbeker lekte. 2 weken daarna kreeg ik 3!!! Nieuwe rietjesbekers toegestuurd En pampers: ik had een hele grote doos luierdoeken, alleen die doekjes kwamen er per 30 uit ofzo. Pampers gebeld hoe dit kon, en de volgende dag had ik 25 op mijn rekening gestort Top!!
hier ook tefal groene lepel miste in de doos (kado gehad) mail gestuurd of ik de lepel ergens kon kopen en de volgende dag kreeg ik er een met de post binnen verkade had een pak knappertjes gekocht waar de bodem van open was. productiefout (?).verkade een mail gestuurd en een aantal dagen later een pakketje met knappertjes en nizza gekregen nuby een lekkende beker. 2nieuwe ontvangen na een mail. hoefde de lekkende geeneens op te sturen (dit was bij difrax wel anders, na 10 kapotte bekers nu alleen nuby) en de laatste heineken man maakt een flesje bier open en de halve hals breekt af. volgende dag een koerier voor de deur die het flesje kwam ophalen. een week later een kadobon en fles opener ontvangen en een brief met bedankt voor het melden. het was een productiefout
De Kwik-fit in Zevenaar. Heb daar al 2 keer een kleine spoedreparatie aan m'n auto laten doen voor een kleine bijdrage in de fooienpot. Super!
Hier hetzelfde verhaal bij Difrax! Kreeg zelfs 4 flessen en een knuffeltje toegestuurd, nadat ik had geklaagd over lekkende flessen! En dat terwijl ik niet eens fot's mee had gestuurd als bewijs!
Mijn beste vriendinnen krijgen van mij een warme douche, ze zijn er ALTIJD voor me als ik ze nodig heb (en wat heb ik ze soms HARD nodig!!). We zijn er gewoon altijd voor elkaar als dat moet en kunnen ook makkelijk een keer zeggen: niet dringend? dan komt het me nu gewoon even niet uit. En dat al jaren en jaren, geweldig. edit: eefke84 krijgt ook een warme douche, je weet wel waarom
Difrax, voorraadbakje voor melkpoeder was 1 van de 3 dekseltjes gescheurd (ja ik ben lomp). Op de 9 maandenbeurs laten zien en ik kreeg een nieuwe! GRATIS. Maar mevrouw, ik ben zelf zo lomp geweest? Dat gaf niet, ze horen niet te breken
Hertog jan bier! Er zat een keer glas in mijn man zijn biertje.. maar was nergens van het flesje zelf gekomen.. dus moesten we hem opsturen en kregen we een bon om 2(!!) nieuwe kratten te halen
Nutricia: met de nieuwe nutrilon verpakking had ik al 2x het lipje waar het schepje aan hangt eraf. Dit kwam niet door lomp gedrag. 1x was aan het einde en de 2e keer bij een nieuw pak. Ik vond het jammer, want het was juist zo fijn dat schepje hangend boven in het pak. Ik heb nutricia destijds gemaild. Ze vroegen of ik het pak ,als die leeg was op wou sturen. De volgende dag kwam de koerier, met een doos vol verschillende soorten papjes/ potjes en een nieuw pak Echt super!
ik de vrouw van wie ik van de week een fietsje op mp heb gekocht, ze ging akkoord met mijn bod en kreeg diezelfde dag een bod wat bijna 2 keer zo hoog was. Toch heeft ze hem netjes aan mij verkocht, dat zie je niet vaak meer.
Baby-cards.nl In de tijd dat ik nog zwanger was, hadden we een kaartje ontworpen bij deze site, gewoon online zeg maar. En wanneer het kindje geboren zou zijn, kon je het kaartje laten versturen. (bij jullie vast wel bekend...) Op een gegeven moment heb ik de enveloppen op laten sturen, zodat ik ze vast kon gaan schrijven. Alles ging toen nog goed daar in mijn buik... Mooie vierkante felroze enveloppen hadden we. Maar toen belandden we in een nachtmerrie, want mijn meisje overleed in mijn buik. Het kaartje wat ik had ontworpen kon niet doorgaan, want bij het opsturen zouden er een aantal dagen overheen gaan, waardoor mensen dan pas zaterdag het kaartje zouden krijgen, terwijl maandag de begrafenis was. Dus tot onze grote spijt moesten we bij de plaatselijke drukkerij snel kaartjes laten bedrukken. En het werden ook geen geboortekaartjes meer, maar eerder rouwkaartjes. Diezelfde middag hadden we bij de plaatselijke drukkerij nog een kaartje uitgezocht, tekst gemaakt om erop te laten drukken en diezelfde middag werd het ook gedrukt. Maar we hebben dus die roze enveloppen van baby-cards gebruikt om de rouwkaartjes in te stoppen. We hebben baby-cards gecontacteerd over de hele situatie en ons geld werd weer teruggestort van de kaartjes die we al hadden betaald. En er werd bij gezegd dat we de enveloppen kregen van hun, gratis dus. En ik had uitgerekend dat het een tientje kostte, die enveloppen. Niet superveel geld maar het was een superaardig gebaar. Dus een warme douche voor baby-cards.nl
De fabrikant van de Woezel en Pip badboekjes! Ik heb 1,5 jaar geleden als kraamcadeautje een badboekje gekregen maar daar zat een ijzeren ringetje in aan de bovenkant. Niet heel handig natuurlijk bij een product dat bedoeld is om in het water te liggen. Gemaild een jaar later dat het enorm was gaan roesten en binnen 2 dagen had ik een nieuw badboekje met plastic ringetje (er waren meer mensen die geklaagd hadden blijkbaar ) en excuses. Erg netjes!
Die meneer tegen wiens achterkant van de auto waar ik tegen aan zat gister... Hij belde om te zeggen dat ie de schadepapieren verscheurd had. Er zat al een dikke deuk in en hij kon niet waarmaken dat de kras op de bumper door mij kwam... En FC Emmen, we mogen de as van opa daar uitstrooien. En De Laatste Eer, dat ze mijn gezever over de dvd slikken en helpen waar ze kunnen. Kortom, als ik zo eens rondkijk in mijn leven, zijn er toch nog een hoop lieve mensen !