mijn beste vriendin, omdat ze er altijd is als ik haar nodig heb ondanks dat we verder uit elkaar wonen
Mijn vriend... Omdat ik het hem soms erg moeilijk maak. Overigens is deze (hopelijk) tijdelijke oplossing ook niet niks (wonen bij mijn moeder in).. en hier word t ons niet makkelijk gemaakt, waardoor wij vaker ruzie hebben.. we kunnen het beide niet goed vinden met mijn stiefvader en mijn moeder heeft er ook een handje van. Dan heb ik het nog niet eens over mijn 2 puberende (autistische) broertjes. Het is een hele moeilijke situatie en ik vind het knap hoe mijn vriend het allemaal zo goed volhoud. Oja, en een heerlijke warme douche voor Jel, jeetje.. *knuffel*
Ikea, omdat we tijdens de verhuizing schroeven van een stoel zijn kwijt geraakt. Deze kregen we gewoon gratis thuisgestuurd dus goeie service vind ik
Dankje Baby90. @ Snoopy1983, dat is inderdaad service. Dat ben ik niet van Ikea gewend. Wij moesten er toen speciaal voor naar Ikea toerijden. Ze zeiden aan de telefoon niets op te sturen. Lekker dan: voor 1 schroef een half uur heen en een half uur terug. Dus wat dat betreft kregen ze van mij een koude douche.
De website van ikenmijnkind, ik had maandagmiddag laat een bestelling geplaatst. Gisteren kreeg ik het pakketje al binnen, alles heel netjes, alleen het broekje van de tankini die ik besteld had was er niet bij. Meteen een mailtje gestuurd, binnen 20 minuten had in antwoord terug met hun excuses en dat ze het gingen regelen. Vandaag alsnog de hele tankini ontvangen. Super dus!!
rvs verzekeringen die uit coulance de crematie van ons zoontje vergoedde. (voor de 24 weken ben je hier niet voor verzekerd)
Ziggo. Na een week problemen met mijn internet en al drie keer met hun gebeld te hebben dat het niet aan mijn pc kabels en wifi lach maar mijn modem gewoon zijn langste tijd gehad had. Stonden ze binnen 4 uur op me stoep en heb ik gelijk een super modern modem kastje gekregen met wifi. Eerst mopperen na een week maar daarna de service primaaaaaaaaaaaa.
ik wil www.kadokamer.nl een warme doche geven! Ik kwam wat afhalen maar ze was me vergeten. Nu hebt ik het gratis gekregen en ze heeft het afgeleverd! Mijn complimenten!
Mijn lieve vriend. Ondanks alles doet hij toch erg zijn best voor ons. Hij heeft ADD en zit zichzelf gigantisch in de weg. Hij praat steeds meer sinds we samen zijn en het gaat steeds beter. En mijn daarbij behorende lieve schoonouders. Voelt als thuiskomen. Staan altijd voor ons klaar.
mag het ook iemand van het forum zetten, voor nu geef ik Sophy een warme douche, voor de lieve doos die ik kreeg vorige week. en ons deze week een paar verse maaltijden bezorgt heeft. verder mijn ouders en schoonouders en vrienden die altijd voor ons klaar staan.
Nou ZP dan maar! Omdat ik er altijd terecht kan al is het midden in de nacht! Waar vind je dat nou nog haha
bambix (nutrilon?) Mijn zoontje had een knuffelbeertje van Bambix waar die helemaal hoteldebotel vaan was. Gemaild of ik zo'n beertje kon kopen, kreeg meteen een mail terug dat ze er 1 zouden opsturen. Paar dagen later kwam er per aangetekende post een beertje.
colruyt, omdat ik mij vergist had in het lezen van de prijs van diepvriesvlees(ik dacht dat het -10% was) maar omdat het zo onduidelijk was, hebben ze het me toch aan die prijs gelaten. 2 studenten uit Gent; Toen ik een fietsongeval (auto tegen mij) kreeg, heeft er 1 direct mijn fiets tegen gehouden zodat mijn zoontje niet met zijn hoofd op de stenen zou kletsen en de andere heeft op de auto staan slaan tot de bestuurster het eindelijk doorhad.