Overstappen andere FV?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door corina1989, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik open nu steeds wel veel topics, maar ben steeds benieuwd naar ervaringen. Genoeg meiden hier die vast wel wat kunnen schrijven!

Zoals ik in een ander topic heb gezet, is onze dochter sinds een week aan de Lactulose ivm harde ontlasting. Ook heeft ze 2x een klysma gehad. De nacht van donderdag op vrijdag heeft ze goed veel ontlasting gehad (breiig). Maar op dit moment weer 24 uur niks.

M.aaike krijgt Kruidvat Standaard voeding. Het CB noemde vorige week al dat we evt over moeten stappen op andere voeding, namelijk de Omneo van Nutrilon. Maar ze wilde eerst het laxeren afwachten.

Maar aangezien er nu weer weinig gebeurd en M.aaike nog steeds erg onrustig is (met name 's nachts!), ga ik maandag toch het CB bellen. En misschien toch overstappen...
    Maar hoe pak je dat overstappen dan aan? Hoe heb jij dat gedaan en hoe ging dat?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn dochter verstopte ook van kruidvat voeding. Die was wel al wat ouder. Overstappen kun je in een keer doen. Probeer wel voor langere tijd want overstappen moeten ze ook aan wennen.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wij gaven ook kv standaard maar moesten ivm met kma over op pepti.
    Gelijk helemaal. Overgestapt verder geen problemen mee gehad juist alleen maar verbetering.
    Zd ging niet meer of minder drinken ( dat had ik.toen gelezen dat ze of juist meer honger kunnen krijgen van pepti of het niet willen opdrinken )

Deel Deze Pagina