hoi allemaal, ik heb de laatste dagen zoveel zin in baklava... weet iemand een goede winkel in eindhoven (woensel of centrum) waar lekkere baklava wordt verkocht? groetjes Marieke
Turks/grieks/joegoslavisch gebak. heb het al welgeteld 1x op, tig jaar geleden, maar moet het opeens hebben
ben totaal niet bekend in eindhoven hoor maar persoonlijk vinden wij de baklava van de v&d erg goed ! en de v&d zal toch ook bij jullie wel ergens zitten ? eet smakelijk !
ik had ze een tijdje terug van de V&D, maar vond ze echt smerig. Ze smaakten oud, het was echt vettig, maar dan op een foute manier. Oud vet zeg maar. Is er niet een turkse bakker daaro in de buurt? Soms staan ze ook wel eens op de markt!
ja maar die is peperduur en NIET lekker Weet je waar de woenselsmarkt is? Daar is een heel klein supermarktje aan dat plein (Turks geloof ik) en ze hebben daar een bakkerij achterin met de heerlijkste baklava *kwijl*
@blackeyedgirl, daar had ik idd ook op gezocht, maar ik wilde graag ervaringen ook horen. @fladdertje, zoiets zocht ik idd. de woenselse markt is 3 minuutjes fietsen voor mij, dus perfect! dank je wel!