slingding toch wel knap hoor dat je al die moeite doet! zou het zelf ook hebben geprobeerd als ik in die situatie zou zitten!
Ik heb 2 maanden BV gegeven. Op een gegeven moment had hij er geen voldoening meer aan en hij spuugte alles weer uit
Ik geef nu 3 maanden bv en moet morgen helaas ( tijdelijk ) stoppen. Ik baal als een stekker , want ik vind er niks aan om haar een flesje te geven.
ik zou met 3 maanden dagvoedingen vervangen voor fles ivm werk maar voelde me er niet goed bij dus ben toch doorgegaan met bv en kolven,. blij dat ik dat gedaan heb,.. nu met 4 maanden nog steeds bv maar met 5 maanden ga ik de dagvoedingen vervangen en dan kjiken hoe lang ik de ochtend en avond nog bv blijf doen,.
@slingding heb wel bewondering voor je dat je alles afkolft en dan geeft. ik ben blij dat ik het gewoon zo kan geven maar als ik het eerst zou moeten afkolven dan zou ik het niet tot nu hebben volgehouden. liefs femke
ik heb met astrid 3 mnd gegeven en toen de fles en nu wil ik weer 3 mnd geven en dan de fles! Ik heb ook niet de intentie om het langer dan 3 mnd te doen.
Hallo Ik geef nu nog borstvoeding, wel dmv afkolven. De ochtend en avond voeding gaan nog wel via de borst. Bij mij loopt de borstvoeding terug en stap helaas langzaam over flesvoeding.
Ik geef ook nog borstvoeding. Ik heb steeds gezegd dat ik 3 maanden bv wil geven en als ik weer moet werken dat ik dan stop. Maar nu het zo goed gaat vind ik het zonde om te stoppen en als het zo goed blijft gaan zal ik dus gaan kolven op mijn werk. Op zich hoeft dat niet lang te duren, dus heeft mijn werk er ook niet veel onder te lijden. (ga ook al een dag minder werken en met kolven hou ik dus nog minder tijd over om mijn werk te doen, het werk blijft qua hoeveelheid namelijk hetzelfde)
Ik geef nu ook al weer bijna 4 maanden volledige borstvoeding. Ik heb veel problemen gehad in de kraamtijd. Bijvoeden, tepelkloven etc.....maar nu loopt het als een "tiet" 6 februari begin ik weer met werken. 1 dag in de week. De dag dat ik moet werken moet ik dus twee keer kolven, dat lijkt me wel te doen. Je mag ook nog 1/4 deel van je werkdag besteden aan kolven en/of voeden van je baby (dit mag totdat je baby 9 maanden oud is). In juni ga ik 2 dagen in de week werken (dan is mijn ouderschapsverlof voorbij). Maar dan is mijn dochter al 8 maanden oud......... Groetjes, Gina
Ik geef nu ruim 4 maanden borstvoeding en ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen... Minimaal tot 6 maanden volledig, daarna misschien afbouwen tot ik 2 voedingen overhou.. Ik vind het veel te leuk en gezellig om er mee te stoppen! Ik werk momenteel 2 dagen, dus dat betekend 2 dagen kolven, dat is ook prima te overzien.. Ik heb de bv met kolven op gang moeten brengen, mijn meisje lag in het ziekenhuis met een hele hoge Hb, wilde niet eten en had er ook de kracht niet voor.. Uiteindelijk voor elkaar gekregen dmv een tepelhoedje, en deze hebben we pas na een maand of 2 kunnen afbouwen.. Maar nu loopt het al een tijd hardstikke lekker, dus het is hier nog steeds genieten..
Mirjanne, ik zie dat onze meisjes bijna even oud zijn. Wat goed dat de borstvoeding bij jou ook nog zo goed gaat. Groetjes, gina