Hier ook een mama die al langer voed Dochter is 18 maanden en drinkt nog zo'n 7 of 8 keer per etmaal. Op naar het 2e jaar, zou ik zeggen
Reach zo vaak voed jij je dochter nog? Dat doe ik niet meer... max 3x op een dag nog, bij elke maaltijd zeg maar.
Morgen geef ik alweer een jaar BV nu nog 2 a 3 keer per dag Mijn dochter heeft tot anderhalf jaar gehad...
ik nu bijna 1 jaar en 8 mnd , en merk nu dat ze langzaam naar nog maar 4 keer gaat ( waarvan 2 keer s'nachts ) dus ga nog vrolijk door. Mijn oudste heeft gehad tot 2 jaar en 2 mnd ( ongeveer )
Ik ben gestopt met de nachtvoedingen toen Arthur 1 jaar werd. Toen vond ik het mooi geweest elke nacht er uit...
Nou van voedingen kan je eigenlijk, in mijn optiek , niet meer spreken na 3½ jaar. Het zijn meer drinkmomenten, zo zie ik het eigenlijk. ´s Morgens vroeg en ergens op de dag nog een keer, en soms bij verdriet of angst.
Ja idd een voeding is het dan ook niet meer haha. Tis meer lekker melk momentje, zo noem ik het vaak. Maar wel heel mooi hoor dat je dat al zo lang volhoud! Mijn 2e zoon is ook net zo oud als jou kindje, gek idee eigelijk haha!