Wie geeft er ook Nutramigen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ProudMum, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    onderstaande mail kreeg ik van hen:

Uw email is in goede orde ontvangen. In reactie hierop delen wij u het volgende mee. Per 1 april 2007 zijn de dieetmiddelen gedereguleerd. Dat betekend dat u deze middelen alleen nog via de gecontracteerde apotheek of gecontracteerde leverancier kunt bestellen.Zij beoordelen of er rechtbestaat op de vergoeding. U kunt dus rechtstreeks met het voorschrift vande arts naar de leverancier gaan. De kassabonnetjes kunt u niet opsturen. Wij hopen u zo voldoende te hebben ingelicht

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

en dan had je net voor een vermogen aan bonnen liggen zeker?

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    haha, helaas wel ja..

4. ProudMum

sh*t hee dat is balen!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je CB heeft gelijk en je KA loopt achter. Voor kinderen onder de 6 maanden wordt al sinds 2003 afgeraden om de voeding per 24 uur klaar te maken. Poeder kan vanuit de fabriek al bacteriesporen bevatten. Maak je voor 24 uur klaar, dan kunnen die ook in de koelkast uitgroeien tot hoeveelheden die je kind flink ziek kunnen maken.
    Recent onderzoek heeft uitgewezen dat tussen de 2 en de 9 % van de monsters van poedermelk en pappoeders sporen bevat van de Enterobacter Sakazakii, en da's een hele gemene, daar kunnen kinderen aan overlijden.

6. ProudMum

Ik heb het ook niet gedaan Dirksmama, omdat ik ook op internet las dat de meningen erover verdeeld waren. Dus het zekere voor het onzekere genomen en per fles maak ik het klaar

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb de Pepti gebruikt, en ben nu aan de Omneo, het is afwachten of hij alle klachten weer terug krijgt ! Want dan is het waarschijnlijk ook k.a.
    En van die voeding kreeg hij ook dunnere poep en het lanceerde z'n poepertje uit :( Zo zielig !
    En sinsdien stinkt z'n poep enorm!
    Zal er wel bij horen want die voeding stinkt :|

-X-

Deel Deze Pagina