Hoi, Na 3 vage testen waarvan ik niet weet wat ik moet denken (de KV 2v5) heb ik een doosje met 2 stuks KV Zwangerschapstest Luxe (die met de +) gekocht. 's Avonds heb ik (ja ik kon niet wachten haha) daarmee getest, en er kwam binnen de tijd een licht verticaal lijntje in het testvenster. Hij heeft een blauw/grijs kleurtje, en is net zo breed als de controlestreep. Ook heb ik de test opnieuw nat gemaakt, maar de streep blijft staan.. Ik krijg hem helaas niet goed op de foto, omdat het plasic laagje op de strip teveel glimt, en daardoor de camera hem niet pakt. Ik krijg hem alleen op de foto als ik de strip eruit haal en de achterkant op de foto zet. Als ik hem in negatief zet, is de streep ook zichtbaar. Ik kan nu alleen helaas geen foto bijvoegen op de een of andere manier? Bedankt alvast.
Is het niet zo dat er altijd een verticaal streepje moet komen te staan? En alleen bij aanwezigheid van hcg ook een horizontale streep? Correct me if I'm wrong.....
Horizontale streep staat er al, verticale dient als teststreep, en wordt zichtbaar als je hcg in je urine hebt.
Het is heel moeilijk te bepalen of hij positief is als je geen foto hebt. Denk dat je beter even kunt wachten met een nieuwe test tot overmorgen of je NOD, dan moet hij (bij positief uiteraard) al donkerder worden