gouden tips ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door saartje87, 28 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    hoi meiden
    ik zie zoveel verschillende drankjes pilletjes en andere dingen voorbij komen wat op een of andere manier het zwanger worden kan versnellen.
    wat heb je gedaan om zwanger te kunnen worden waarvan je zelf overtuigd bent dat het voor jou "gevoel" geholpen heeft.
    ik zie zoveel en wil voor mezelf afwegen om misschien iets meer te doen om zwanger te kunnen worden.

ben benieuwd naar jullie "gouden tip"

2. IrisN

IrisN Niet meer actief

Gouden tips zijn er niet 😀 Gewoon lekker je leven leven en om de dag seks hebben. Gezond eten, niet te veel alcohol, niet roken en een beetje sporten zou ook niet verkeerd zijn ☺️ Ik heb alleen een langere tijd foliumzuur gebruikt, maar verder geen supplementen of iets dergelijks.

3. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Je zegt het al goed, wat heeft iemand voor zijn 'gevoel' geholpen. Je wordt niet zwanger van een pilletje of poedertje. Wellicht dat het een klein beetje invloed heeft, maar dat hoeft niet.

Wat Iris zegt, sluit ik me bij aan!

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    gewoon lekker je zelf zijn,, het gezellig maken rond je eisprong
    misschien tempen als je wil weten wanneer je ei komt,
    en oppassen met alcohol.

foliumzuur slikken is wel aan te raden verder
    gewoon lekker genieten

5. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    bedankt dames maar dat is niet helemaal wat ik bedoel...
    ik zie hier allemaal verhalen voorbij komen over grantaat appels en nog zoveel meer en ik was benieuwd naar zon soort tips/ideetjes om te kijken of er iets is wat ik voor mijn gevoel extra zou kunnen doen.
    dat dat geen zwangerschap veroorzaakt snap ik :)

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Het schijnt dat het gebruik van tarwekiemolie na je eisprong goed is voor de innesteling. Maar ik heb er zelf nog geen ervaring mee.

7. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Seks hebben was bij ons de gouden tip ;)
    Zonder gekheid; ik snap heel goed wat je bedoeld hoor meid, ik heb alleen geen ervaring met dat soort middeltjes. Ik ben er denk ik te nuchter voor. Overigens heb ik wel bewust de "zwanger worden" pillen laten staan. Ik werd niet blij van de ervaringsverhalen op internet.

Succes!

8. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Volgens mij zijn die zwanger worden pilletjes/poedertjes/eten dat de vruchtbaarheid bevordert, onzin.
    Gewoon het gezellig maken.
    En er niet teveel mee bezig zijn. (ingewikkeld, ik weet het)
    Op een gegeven moment blijft dan je menstruatie uit.... tenminste dat hoop je

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zal even een lijstje geven met middeltjes die bij mij NIET geholpen hebben:
    - granaatappelsap (in sap of in capsules)
    - het dragen van een maansteen
    - maca
    - tarwekiemolie

Als ik eerlijk ben, zou ik al die dingen niet meer opnieuw proberen hoor! Kost veel geld en uiteindelijk blijft zwanger worden ook een beetje als een 'loterij', je moet geluk hebben!
    Het enige wat ik kan aanraden is het geregeld gezellig maken en foliumzuur nemen; natuurlijk niet roken, niet overdrijven met alcohol, gezond eten... Maar dat hebben ze hiervoor al genoeg benadrukt.

Probeer je niet altijd te laten leiden door die middeltjes, ik denk niet dat ze hun effect hebben en als het wel werkt bij mensen, is het misschien ook gewoon puur toeval. Succes gewenst!

10. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Mij werd PreSeed en/of Conseive plus aangeraden. Misschien helpt t . Succes:)

11. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Gouden tip... Ik weet niet of het heeft geholpen, waarschijnlijk gewoon veel mazzel gehad, maar mijn 'lijstje':

Eisprong vinden
    Seks goed timen
    Veel granaatappelsap gedronken (heerlijk!) ('s morgens Pom wonderful en rest van de dag Healthy people, prijs kwestie ;))
    Niet roken (al heel lang niet meer)
    Niet drinken (gestopt toen we weer gingen proberen)
    Gewoon een beetje gezond eten, maar niet extreem opletten
    Oh ja, en mijn man aan de vitaminepillen gezet haha (centrum for men)

Granaatappelsap schijnt goed te zijn vanwege vitamine E. Vitamine E is goed voor celvernieuwing, en dus goed voor celdeling na bevruchting en innesteling. Maar goed dat is dus theorie. Mazzel hebben is toch ook wel belangrijk.

Succes, ik hoop dat je jouw gouden tip vind!

12. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    bedankt allemaal.
    ik ben echt mega nuchter haha maar hoor zoveel verschillende verhalen en was wel heel erg benieuwd wat iedereen zijn ervaring en idee was zodat ik er misschien iets aan heb. ik ben niet zo van de pilletjes en poedertjes maar iets met voeding vind ik het proberen waard... te minsten als het met smaakt hihi

13. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Beide hebben bij ons nog niet tot een positief resultaat geleid!

14. Poema19

Poema19 Actief lid

16 nov 2014
    157
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, misschien een beetje TMI... maar mijn man en ik eindigden 'het' de eerste maanden standaard in missionaris en dan bleef ik liggen, om zo het zaad de meeste kans te geven. Maar geen effect. Uiteindelijk waren we een jaar bezig en heb ik de volgende dingen zonder succes geprobeerd:
    - Etos zwanger worden pillen (cyclus ontspoorde)
    - Tarwekiem olie (cyclus ontspoorde weer)
    - Granaatappel sap
    - Baarmoeder 'warm' houden, kruikje er tegenaan 's avonds
    - Blijven liggen met een kussentje eronder, na de daad ;)

Laatste ronde voor de ziekenhuisbezoeken ben ik weer begonnen met wat wijntjes drinken op feestjes, ben ik niet meer blijven liggen (had toch geen effect gehad) en... in mijn ogen misschien wel 'onze' gouden tip: we eindigden de daad op doggystyle ;). En toen was het raak! (terug gerekend naar de dag vd eisprong was het die avond dat wij het doggystyle deden).

Verder denk ik dat het sowieso allemaal een kwestie van geluk en toeval is, maar ik denk ook dat sommige tips bij sommige vrouwen wél effect hebben. Ieder lijf is anders en iedereen reageert weer anders op bepaalde voedingsmiddelen etc.

15. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik denk dat er veel zoeken naar de gouden tip :)

hier zelf 10 maanden moeten wachten, wat we 'anders' deden :
    -vriend gestopt met roken toen al een maand
    -kussenSTAPEL onder de poep, zowel tijdens als erna zo blijven liggen :)

je kan maar proberen hé, stoppen met roken is d'office goed, en dat standje met de kussens was niet onaangenaam ;)

De natuur beslist uiteindelijk....

véél succes ermee!

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik heb ook wel eens hier op het forum gelezen dat het bij sommige vrouwen hielp dat zij eerst hun orgasme hadden gekregen en daarna hun partner pas. Dan zou het sperma door het samentrekken van de baarmoeder makkelijker op de juiste plek terecht komen :)

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Volgens mij is dit precies andersom...dus eerst de man en daarna de vrouw!

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Poeh heb voor mijn gevoel al zoveel geprobeerd maar niets heeft geholpen:
    - zwanger worden pillen
    -tarwekiemolie
    -preseed glijmiddel
    -ovulatietesten
    -elke dag seks, om de dag seks
    -blijven liggen in alle mogelijke posities, bv benen in de lucht ;)
    -temperaturen

Nu bezig met IUI..hopen dat dat wel positief uitpakt!
    Succes!

19. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    misschien moet de vrouw ervoor en erna klaarkomen :D dat hebben wij deze ronde geprobeerd, en blijven liggen. We gaan het zien haha opa en ik slik mama compleet van Davitamon

20. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Op vakantie gaan en ontspannen. Ik ben zelf onverwachts zwanger geraakt (we waren op vakantie ja..), maar sindsdien hoor ik dus uit alle hoeken verhalen over vrouwen die maar niet zwanger werden en bij een weekje op het strand was het ineens gebeurd. Gewoon geen stress dus en er niet teveel mee bezig zijn, genieten van andere dingen.

Deel Deze Pagina