Ik word gek van mezelf

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bussi, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames ik word exht gek van mezelf.. Is er ook iemand die de pil niet heeft gebruikt maar toch lang overtijd is? Ik ben namelijk al 16 dagen overtijd en zit bekant alle zwanger paginas elke dag af te lezen

İk had eerst wel dat ik misselijk enzo was maar nu niet meer
    Heb al een week last nu van onderrug daarna loopt het helemaal naar boven op onderhand 7 zwangerschapstesten versleten

Zal ik eisen om een een bloedtest

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hoe bedoel je de pil niet heeft gebruikt? Ben je net gestopt of nooit gebruikt? En heb je anders een regelmatige cyclus?

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Kijk net even naar je andere topic maar zou de oorzaak zo ook niet kunnen achterhalen. Misschien toch nog een keer de ha bellen. Succes!

4. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    İk heb nooit de pil gebruikt.. En heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen max 1 dag overtijd maar meer ook niet. Me ha vind het niet nodig om een bloedtest te doen want ze is ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben. Dat het normaal is dat je overtijd ben zonder reden.

5. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik ook doen maar ze neemt me niet serieus.. Maandag toch ff bellen pfff

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ook als je een regelmatige cyclus hebt kan het voorkomen dat he ineens een cyclus overslaat. Hoeft niet meteen iets te betekenen. Zou bij onzekerheid eind volgende week nig eens bellen als je testen wit blijven.

7. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Een bloedtest eisen klinkt wel heel overdreven eerlijk gezegd.
    Heeft ook totaal geen meerwaarde, kost alleen extra geld.

Zoals zonnetje al zegt, je kan zomaar een eisprong overslaan en een extra lange cyclus hebben.

Zolang je dus niet weet of je een eisprong hebt gehad kan je niet spreken van overtijd zijn. Dan was je namelijk wel ongesteld geworden of had je een positieve zwangerschapstest gehad.
    Je hebt dus een eisprong overgeslagen of een hele late eisprong gehad.

Enige wat je kan doen is afwachten.

8. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou me nichtje had ook alleen maar negatieve urinetesten terwijl ze echt zwanger was ze kwam bij een bloedtest erachter.. Het is gewoon niet leuk om niet serieus genomen te worden.. Me klachten zijn nu al anderhalfmaand zo. Dan mag ik denk ik best weten waarom mijn gezondheid zo is.. İk vreet mezelf alleem maar op en daarom wou ik weten of er nog meer mensen zo waren bedankt voor jullie reacties

9. sieppie

sieppie Niet meer actief

Heb paar jaar geleden ook eens een cyclus overgeslagen... En ik was ook niet aan de pil. Snap wel dat het frustreert! Anders ha om advies vragen

10. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Heel erg frustrerend :( Vele zeggen dat je moet ontpillen, maar dat is ook bij iedere lichaam anders de een is zwanger met het vergeten van 2 dagen te slikken en de ander heeft het over 1 jaar ontpillen

11. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    En ja zeker een bloedtest of iig een afspraak bij je huisarts :)

12. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    İn ieder geval zal ik het morgen weer proberen

13. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Veel sterkte en succes ik zal meelezen 🙈

14. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL

Dankjewel ☺️ İk zal morgen zeker weer schrijven..

15. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik kom morgen ook weer even kijken hoe het met je is. Succes! Vervelend die onzekerheid hoor

16. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt dames het is zeker fijn dat jullie meedenken het geeft me rust

17. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb net met ha assistente gesproken maar ik mag geen bloedprikken wel bij hun urinetest opnieuw doen van de week maar goed dat kan ik thuis ook doen.. Dat het normaal is ook al heb je de pil niet gebruikt dat je menstruatie paar maanden uit kan blijven.. Maar dat het wel altjd op gang komt.. En dat me lage rugpijn van 1 week kan komen omdat mijn menstruatie gaat komen.. Dat ik afleiding noet gaan zoeken misschien dat het daardoor uitblijft.. Ik probeer wel afleiding te zoeken hoop dat dit lukt. En zie wel wanneer het eraan komt.. 17 dagen overtijd inmiddels

18. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi Bussi,

Ik lees net jouw berichtje maar ik heb hetzelfde als jouw alleen ben ik iets langer over tijd (26 dagen nu) :( Ik heb net ook een nieuwe topic geopend. Ik heb van de huisarts wel te horen gekregen dat ik mijn bloed mag testen morgenochtend ze hebben mij dat zelfs geadviseerd om te doen. Bloedtesten kost niet veel geld, dus ik snap niet dat ze bij jouw zo moeilijk doen.
    Erg he ,die onzekerheid:( Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

19. Bussi

Bussi Lid

28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik word er helemaal gek van.. Gebruikte jij wel de pil of ook niet? En bloedtest betalen we zelf dus ik snap niet waarom hij geen doorverwijsbrief geeft.. Maar zelfs 1-2 maanden overtijd vind hij normaal dus tja ik weet niet wat ik moet denken ik maak dit voor t eerst mee.. Ik ben heel benieuwd wat er bij jou uitkomt

20. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Nee ik slik al een jaar of 7 geen pil meer. Ik kon slecht tegen die hormonen vandaar. Dus al die tijd hebben we condooms gebruikt.

Maar ben je wel vaker overtijd geweest? want als je een normale cyclus hebt gehad en je bent zo lang overtijd is het wel vreemd. Althans dat zei mijn huisarts, het kan niet in eens zijn dat je 2 maanden niet ongesteld wordt.

Wil je nog zelf testen? Ik wacht nu tot vrijdag tot ik de uitslag heb.:(

Deel Deze Pagina