Hallo allemaal, Het is misschien een wat 'vies' verhaal, maar ik moet het toch kwijt. Ik ben 8 weken zwanger en vanmiddag had ik, toen ik op het toilet zat, ineens een sliert slijmerige gele afscheiding (tenminste het leek op afscheiding). Echt behoorlijk veel....schrok me rot. Is dit normaal of zijn er zwangere vrouwen die hier ook mee te maken hebben gehad? Ik hoor het graag. Liefs, Joanthe
Hé wonder, Ikzelf heb al de hele zwangerschap last van meer en meer slijmerige afscheiding dan normaal. Niet altijd, maar met vlagen ook best veel. Ik heb hier op het forum al van veel zwangere vrouwen gehoord dat ze dit ook hadden, dus volgens mij is het heel normaal.
Hey Marieketjes, Bedankt voor je reactie! Maar heb jij ook eens gele afscheiding gehad? Vond het zo raar om te zien.
Wat bedoel je precies met geel. Was het zeg maar transparant gelig of echt géél? Misschien kan het ook met je veanderende hormonen te maken hebben. Als je je nog steeds zorgen maakt kun je je vraag natuurlijk ook voorleggen aan één van de verloskunigen op het forum....
hallo ik heb ook veel last van afscheiding,alleen witte afscheiding ik hoorde van mijn gynaecoloog dat het normaal is door je hormoon wisselingen dat je meer afscheiding kan hebben,maar ze zei tegen mij als het een andere kleur word of het gaat vies ruiken ik even kontact moest opnemen Lief's Maria
Als je googled op de online zwangerschapstest kun je symptomen aanklikken en aan de hand daarvan wordt gekeken hoe groot de kans is dat je zwanger bent. gelige afscheiding staat daar ook bij, dus ik denk dat het vrij normaal is.
Super bedankt voor je reactie! Het is nu ook weer gestopt...ik ga het wel in de gaten houden voor het geval het een infectie is..... Ben echt blij dat er op dit forum zulke lieve mensen zitten die je helpen in je onzekerheid! Super bedankt! Liefs, Joanthe
Ik heb altijd geelachtige afscheiding op bepaalde momenten in mijn cyclus. In de zwangerschap zal het dus zeker niet ongewoon zijn!