ben je niet bang dat hij zo te weinig melk produkten binnen krijgt? Hier blijft ze de tuit beker niet snappen en die krijgt ze dus ook niet. Ik ben al blij dat ze sap in de rietjesbeker drinkt. Uiteindelijk zal ik overgaan op deze beker voor de melk en probeer ondertussen de gewone beker. Ik hoop dat ze daarin het licht gaat zien.
Hier nog wel wat halfvolle melk voor het slapengaan maar wel uit een antilekbeker, de flessen zijn al sinds ze 10 maanden is de deur uit. Maar veel is het niet wat ze ervan drinkt, is meer het idee van nog even bij mama en papa zitten en een beetje aantutten voor ze gaat slapen. Maar als jij een fles geeft en je vindt het prima, moet je dat zeker doen en je al helemaal niks aantrekken van wat anderen zeggen. Dat doen ze toch wel namelijk, is het de fles niet, is het wel iets anders wat ze 'raar' of 'gek' vinden.
Onze meid krijgt nog steeds een flesje halfvolle melk (80 cc) voordat ze naar bed gaat. Ik doe het voornamelijk zodat ze melk binnenkrijgt en aan de dagelijkse hoeveelheid zuivel toekomt. En we zitten dan zo gezellig, echt genieten. Overdag drinkt ze uit een beker, 's avonds ouderwets een flesje. Ach, waarom niet?
Ons zoontje is al 3 jaar, krijgt nog elke dag een warme fles melk. Hij wil anders helemaal geen melk. Hij kan wel uit alles drinken hoor, beker, glas, pakje drinken, fruitshoots. Dus dan vind het niet zo erg. Zo lang hij nog lekker een flesje warme melk wil, krijgt hij die.