@patrijs1981: en het stomme is ook nog dat ze 3 kinderen nog niet doorhebben dat we dat niet doen... kreeg bij de oudste met 5 weken al het advies een kookwekker op 30 minuten te zetten en hem te laten huilen (huilbaby). Echt schandalig, ben er ook heel boos om geweest, maar heeft dus niets geholpen.
Hier ook nog elke nacht minimaal elke 2 uur, vaak elk uur... Hij zou eigenlijk moeten slapen in de co-sleeper maar pikte dat eigenlijk al vanaf het begin af aan niet. Afgelopen maanden slaapt hij dus bij mij in bed maar nu mocht ik ook niet meer van hem omdraaien: moest hem echt vasthouden anders werd hij wakker, met als gevolg dat mijn rechterzij helemaal pijn deed in de nacht... Vanavond knoop door gehakt: cosleeper weg gehaald en ledikantje naast bed gezet. En voorgenomen om hem echt NIET meer bij mij in bed te nemen omdat en het vaak wakker moeten worden maar ook nog echt slecht slapen tussendoor me gewoon teveel word. Laten huilen kan ik ook echt niet en zal ook niet gebeuren. Hij kan me horen en ruiken en zelfs handje voelen; hopeljk gaat het werken!
Yep, de laatste tijd om 1.30 >_<, liever om 03 u dan komt ze ook wel, bij die tijd heb ik er overdag minder last van maar dat komt wel weer tis gelukkig maar 1x en dat ruim 8 mndn...hoort bij bv blijkbaar, ik hoop t nog lang te mogen doen
CB zegt gekke dingen, hier ook raar advies om fv voor t slapen te geven om haar door te laten slapen, zonder dat ik daarom vroeg ?? Ben blij met zp, hierop blijkt dat de nachtslokjes horen bij bv
Troost je, mijn dochter is bijna 14 maanden, en dan vragen ze niet meer of ze doorslaapt bij het CB Wel vinden ze het kennelijk raar dat ze nog bv krijgt. Ze vragen dan of ik ook nog andere zuivel geef naast de bv... Ik nog geduldig uitleggen dat bv geen zuivel is. Maar die vraag alleen al heeft zoveel incompetentie in zich.
Haha, slechte voorlichting, gelukkig is er ook borstvoeding.com, daar zouden ze zich van t Cb kunnen informeren ^.^ Maar komt jouw dochter ook nog snachts ?
Hier overigens een cb dat me zowat de hemel in prijst omdat ik nog steeds bv geef. Ze weten ook dat ik door wil gaan tot mannetje zelf stopt (heb eerder 2,5 jaar bv gegeven) en krijg daar vooral veel respect voor!
Hier op zich ook wel verbaasde gezichten als ik zeg nog bv te geven...zo lang is 8 maanden toch ook weer niet?! Om vervolgens een of ander dom advies er achteraan te plakken...zucht...
Ha, ha, ik werd al erg geprezen met 4 maanden...("Goed dat je het nog steeds volhoudt, zeg!") ik had zoiets van: ik ben nog niets eens bij de 6 maanden; het is toch 'normaal' om tot 6 maanden te geven? Maar wel goed dat ze het stimuleren en waarderen!
Heftig is het zeker! De twee nachten ging redelijk in zijn ledikantje; wel elke 2 uur nog de tiet maar ik kon in ieder geval liggen zoals ik wilde en dat scheelt echt al alles...Maar vannacht weer drama; ik mocht hem om half 3 niet meer wegleggen en ben tot 4 uur bezig geweest maar uiteindelijk de strijd opgegeven en hem weer in bed genomen... Ik ben echt radeloos.
Dat kan ik me voorstellen, helaas heb ik niet echt tips. Onze dochter heeft wel 5 maanden bij ons op de kamer geslapen, maar in haar eigen bedje/wiegje. Ze was het dus nooit gewend.
Ja, en soms best vaak, vooral als ze bijv. verkouden is. We slapen samen, dus ik hoef gelukkig niet mijn bed uit. Vannacht ging gelukkig weer heel goed: 1 X rond 5 uur.
mijn dochter is bijna 13 maanden en heeft af entoe zon fase dat ze snachts weer komt, duurt een paar weken en dan slaapt ze weer door! ze zal het wel nodig hebben dus ik geniet er nog ff van
Hier natuurlijk gewoon nog nachtvoedingen. Ik leg hem gewoon naast me en dan slapen en drinken we samen weer verder.
Mijn zoontje van 1 jaar drinkt 's nachts nog om de twee uur. Niet zo relaxed voor mijn nachtrust, maar hij heeft een groeiachterstand dus ik ben blij met elke slok die hij binnenkrijgt!
Hier ook nog nachtvoedingen!Ze is ook pas bijna 3 maanden en het is ons 5de kindje,en de andere kids sliepen na een jaar nog niet door dus ja hahha zal deze x ook wel niet zijn en reken er niet eens meer op!!EN dit is ons laatste kindje dus lekker van genieten..Wel zwaar natuurlijk met 5 kids borstvoeding en smorgens om half 7 weer op voor de andere kindjes maar jaa alles voor de kids he haha