Ik weet niet of het hier mag (ik heb ook al op werkspot een bericht geplaatst), maar misschien is er iemand hier die het en leuk vindt om het te doen en het geld goed kan gebruiken. Wij zoeken met spoed (voor 29 december) iemand die 1 muur van de slaapkamer van zoon kan behangen. Ik zorg zelf dat alle behang dat er nu op zit er af is. De muur is ongeveer 6 m2. Als dat is gebeurd wil ik graag mooie muurstickers kopen van auto's en dieren die geplaatst moeten worden. Omdat er niet echt een voorbeeld van is zoek ik iemand die creatief is en de muurstickers op een leuke originele manier op de muur kan bevestigen. Het moet zoiets worden, alleen ik wil ook nog wat met dieren en de kleur lime er in toevoegen omdat dat overal in de kamer terug gaat komen http://www.funky-lama.com/3884-4006-large/muursticker-24-transportmiddelen-en-autoweg.jpg Er is wel spoed bij aangezien zoon 29 december 2 jaar wordt en het een deel van zijn verjaardag cadeau is. Wij wonen in Arnhem. Als het niet te ver is willen we overigens ook de reiskosten declareren! Ik hoor het graag! Liefs, MamavanMJ P.S. even vergeten dit er bij te vermelden, maar we zoeken wel iemand die het vaker heeft gedaan en ook mooi en strak het behangetje op de muur kan krijgen. De muur zelf is volgens mij een prima muurtje om op te behangen
Ik kan absoluut niet behangen maar ik vind het echt gaaf! Lijkt me leuk voor je zoontje om te hebben.
1 muur? Dat durf ik nog wel aan Woon zelf ook in Arnhem, wil je wel komen helpen (gratis)... Ben geen prof, maar heb wel vaker behangen. Laat maar weten als je geen geschikter persoon vindt
mijn broertje is een top behanger, (zijn werk) mocht je niets kunnen vinden kan ik je zijn naam via pb doorgeven, Ik kan ook wel behangen, maar zo mooi als mijn broertje dat kan, nee, maak je een foto als het klaar is, klinkt erg leuk nl.
ik kan behangen en heb het al heel vaak gedaan heb mijn trappen gat 2 jaar terug gedaan en mijn slaapkamer kan eventueel fototjes van maken kom zelf uit kerkdriel hoor het wel heb ook de slaapkamers van mijn kinderen gedaan