Iemand hier ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duimpje86, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimpje86

Duimpje86 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb jullie hulp nodig. Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden. Deze ronde heb ik gisteren op mijn NOD met de early test van de Kruidvat positief getest. Helemaal in de wolken. Vanochtend de digitale test gedaan van cb. Die zegt niet zwanger. Mijn temperatuur is vanochtend iets gezakt, maar nog steeds 0,5 boven mijn basale temperatuur. Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en toen uiteindelijk toch echt zwanger bleken te zijn? Of moet ik de hoop opgeven deze ronde?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je een foto van je Early test van Kruidvat? Dat is die waar een plus op moet verschijnen toch?

3. Duimpje86

Dit is hem. Best duidelijk toch

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      22
  4. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Lijkt mij een plusje. Toch heb ik ook weleens een erg lichte plus gehad met deze test. Ik zou even de andere test van de Kruidvat halen morgen.

5. Duimpje86

Ja misschien moet ik dat doen. Hij is in het echt wel duidelijker dan op de foto.

6. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik vind hem vrij duidelijk. Al heb ik zelf met zo'n test wel is vals positief getest, maar die was niet zo duidelijk als deze.
    Welke CB heb je gedaan? Die zonder week indicatie is namelijk niet zo heel gevoelig.
    Ik zou morgen de 2v5 van kruidvat doen.

7. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    De cb digitaal heeft wel veel hcg nodig. Zou ook even een kv2v5 doen! Ik duim voor je
    !

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Had je de cb gedaan met wekenindicator of die met die losse sticks die je erin moet doen? Want de cb met wekenindicator is veel gevoeliger als die andere.. Dus anders even die proberen of idd kruidvat 2 voor €5! Succes ben benieuwd!

9. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Ik vind hem duidelijk hoor😍

10. Duimpje86

Helaas, rode duivels zijn er. Bedankt voor het mee kijken dames.

Deel Deze Pagina