Hoi dames, Ik heb jullie hulp nodig. Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden. Deze ronde heb ik gisteren op mijn NOD met de early test van de Kruidvat positief getest. Helemaal in de wolken. Vanochtend de digitale test gedaan van cb. Die zegt niet zwanger. Mijn temperatuur is vanochtend iets gezakt, maar nog steeds 0,5 boven mijn basale temperatuur. Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en toen uiteindelijk toch echt zwanger bleken te zijn? Of moet ik de hoop opgeven deze ronde?
Lijkt mij een plusje. Toch heb ik ook weleens een erg lichte plus gehad met deze test. Ik zou even de andere test van de Kruidvat halen morgen.
Ik vind hem vrij duidelijk. Al heb ik zelf met zo'n test wel is vals positief getest, maar die was niet zo duidelijk als deze. Welke CB heb je gedaan? Die zonder week indicatie is namelijk niet zo heel gevoelig. Ik zou morgen de 2v5 van kruidvat doen.
Had je de cb gedaan met wekenindicator of die met die losse sticks die je erin moet doen? Want de cb met wekenindicator is veel gevoeliger als die andere.. Dus anders even die proberen of idd kruidvat 2 voor 5! Succes ben benieuwd!