baby minder voelen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jojo1984, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Sinds gister rond een uur of 14.00 voel ik de baby veel minder. Hij reageert niet meer als ik een muziekje bij mn buik houd of een beetje duw of klop. Soms voel ik m wel even kort bewegen, maar het is maar zo weinig en niet krachtig, terwijl hij juist altijd heel druk en beweeglijk was! Ik heb met mn doptone geluisterd en de hartslag is 135 pm, dus dat is toch normaal? Moet ik me zorgen maken?

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb die angsten ook enorm gehad maar wanneer je de baby nog wel af en toe voelt is het 99% zeker goed, je hebt het hartje ook gehoord dus dan is het lijkt mij wel in orde maar goed, ik ben natuurlijk geen gynaecoloog, je kan altijd de verloskundige even bellen om te vragen of zij ook even willen luisteren maar het lijkt mij dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, in het derde trimester ga je de kleine ook minder voelen! Mijn meisje presteerde het wel eens om zich sochtends niet te melden, met als gevolg dat ik 2x aan de ctg heb gezeten en het gewoon prima in orde was:)!

Maar voor de goede orde: als jij het niet vertrouwd, wel bellen!!! Dan leggen ze je even aan de ctg!

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Als je het niet vertrouwd altijd je vk bellen!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ze gaan op enig moment minder ruimte krijgen om te bewegen, dus dan zal je de baby ook minder gaan voelen..
    Maar als je er om zit te stressen, gewoon even bellen!

5. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    als je minder beweging voelt moet je nie zelf het hartje gaan luisteren maar altijd de vk bellen. het hartje alleen zegt niet genoeg. mijn vk zijn om deze reden geen voorstanders van een eigen doptone, omdat het in het verleden wel eens fout is gegaan in zulke situaties. zelf heb ik ook een doptone hoor! maar in dit geval zou ik zeker even bellen

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Altijd de vk bellen idd.. Meestal is het niets en het klopt ze krijgen steeds minder ruimte dus kunnen minder bewegen.. Maar jij voelt je kindje alle dagen en weet wat normaal is, echt als je het niet vertrouwd bellen.. Het maakt hun niet uit al lig je dagelijks aan de ctg, als je daardoor weet dat het goed is moet dat maar..

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ik zou inderdaad ook even je vk/gyn bellen. De gyn drukt mij altijd op t hart dat als ik t niet vertrouw altijd bellen! Beter 10x voor niks dan 1x te laat. Jij kent je beeb het beste en als je onzeker bent dan moet je bellen, ze zullen er geen probleem mee hebben en jij hebt daarna weer zekerheid.

Deel Deze Pagina