Het klopt zeker van die snelle mannetjes en langlevende vrouwtjes, maar de percentages moet je niet overschatten. Je hebt als je rond de eisprong klust maar iets meer dan 50 procent kans op een jongen en niet ineens negentig procent ofzo. Ik heb onlangs geleerd dat er ook nog zoiets kan bestaan als een jongetjeszaad-(of meisjeszaad-) vriendelijke zuurgraad in je baarmoeder. Mijn baarmoeder is in ieder geval dol op jongenszaad want ik ben zwanger van onze vierde zoon!
Hihihi niet gekust maar wel geklust op dag van eisprong en dag ervoor bij mijn jongens.. en bij mijn meisje 3 dagen ervoor. Dus gaat hier wel op.
ik heb heel de week geklust in mijn vruchtbare periode, volgens de kalander zou ik een meisje krijgen, maar ik krijg een jochie! dus zal er niet teveel op rekenen en ja we mogen blij zijn als t gezond is!
Hadden wij maar kunnen klussen, helaas was het icsi.....dus een terugplaatsing 5 dagen na de punctie. Ik ben nooit ziek, misselijk, pukkeltjes helemaal niets, het is dat ik een buik kreeg anders had ik niet geweten dat ik zwanger was. En boven in haar bedje ligt nu een prachtig meisje te slapen.
ben benieuwd patricia laat je het nog weten? hier met ovutestten gewerkt en alleen geklust na positieve test dus op de dag van eisprong en kort erna ook geklust ja ook hier benieuwd of de theorie klopt
Ik heb vanavond de 20-weken echo, dus hopelijk zien we dan ook het geslacht Dan kan ik ook kijken welke theorie voor mij op gaat Vanavond laat ik het weten!
eerste weet ik niet meer precies. We hadden verwijs na een jaar voor ziekenhuis en hadden ons er bij neergelegd.. en in ziekenhuis bleek ik zwanger te zijn, 5 weken. 8 maanden later een zoon geboren. 2de rond eisprong en 9 maanden later een zoon..
denk dat de theorie wel klopt snelle zwemmers maar je heb ook sterke (snelle) vrouwelijke zwemmers! vraag me wel af als je op de dag vd eisprong heb geklust en kort erna welke zaadjes dan sneller zijn het voorraadje of die na de eisprong? hier dus op de dag van geklust en paar uur na de eisprong dus welke er nu sneller waren geen idee!
Bij de eerste deden we het onveilig en dachten dat we nog een paar dagen voor de eisprong waren (dus veilig zeg maar) maar wat vergeten dat sperma toch langer leeft dan ik dacht. resultaat meisje. Nu bij de tweede kregen we opdracht om hormoon te spuiten voor opwekking van eisprong (binnen 36 uur) op de dag voor en en van geklust en het word een jongen. ik denk dat de theorie wel klopt. MIjn chinese kalender klopte ook beide keren
had er nog opgelet zag het niet, Nu je het zegt heb ik goed gekeken en ja ze krijgt een meisje! Zal voortaan eerst heeeeeeeel goed kijken hihi bedankt
Hallo! De echo was hartstikke goed! Ze is helemaal gezond! En idd, het is een meisje! Hihi Dus de theorie van het ziek zijn, de pukkels en ronde baarmoeder gaan voor mij wel op.. Maar dat zal misschien ook wel toeval zijn Ik heb ook nog naar de Chinese kalender gekeken, en die zei ook een meisje, dus die klopt ook Plus, ik had ook al 3 keer gedroomd dat ik meisje kreeg, of aan het bevallen was van een meisje ect.. Misschien zijn het allemaal fabeltjes, maar bij mij klopte ze wel haha
Twee keer op de dag van de eisprong en dat zijn jongens geworden. Nu twee dagen ervoor en weten morgen wat het wordt. Ik denk zelf weer een jongen eigenlijk