@Inkie27 Het kan ook zijn dat jouw cyclus helemaal verward is. Ik heb ook wel eens tijdens een gewone menstruatie maar twee dagen oud bloed verloren. Dit was echt super weinig, maar was wel een gewone menstruatie. Ik zou die bloedingen tellen als eerste dag van je laatste menstruatie en vanuit daar weer verder proberen. Gr. Jaleesa
Ik had vanmorgen een heeeel licht streepje op de kruidvat test. Maar echt heeeel licht.. Na goed kijken zag je het. Ik dacht eerst namelijk niks te zien. Net als mn vriend. Maar toch, heel licht en smalletjes.. En gewoon tussen de 5 en 10 minuten... Weet niet wat ik ervan denken moet! Haha! Wat verwarrend, zeg.. Wil niet blij zijn voor niks! Ik ben 4 weken en 2 dagen geleden gecuretteerd. En rond 9 a 14 dagen geleden ergens mn eisprong gehad, denk ik (steken en daarna slijm).
Spannend, zou wel heel snel zijn hoor na 4 weken maar wie weet. Ik heb het ziekenhuis gebeld en die hebben een echo gemaakt en hcg geprikt.
Hoi hoi, Nou ben niet gebeld door mijn gyn, maar goed heb er alle vertrouwen in dat hij mij morgen belt. Dus aan het hcg kunnen ze zien of ik toch nog zwanger ben. Ik ben benieuwd, zou het wel leuk vinden maar ik zit nu ook op mijn mv dag kan het vliesje niet daar mee te maken hebben. Groetjes Shezze
Ja, Lautje.. Dat zou betekenen dat het deze ronde meteen raak is. Maar ja, ik ga er nog maar niet vanuit. Je moet op de kruidvattest tussen de 1 en 10 minuten kijken. Ik heb er met 5 a 6 minuten op gekeken. Op tijd dus. Maar stom he, omdat ie zoo licht is, twijfel ik.. Straks was 'ie al ingedroogd. Wil nu ook geen test doen. Want ja, straks is het weer twijfelachtig. Denk dat ik er zaterdag weer eentje doe. Ik wil het gewoon weten! Haha! En als het niet zo is, wil ik gewoon ongesteld worden. Kunnen we weer verder!
Hallo allemaal, Hebben jullie bijgehouden hou jullie temperatuur ging na de missed abortion/ miskraam? hebben jullie zo weer je eisprong gevonden?
Omdat ze vorige keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet hebben kunnen uisluiten en omdat ze twijfels hadden of het een nieuwe zwangerschap was of een achtergebleven weefsel van de miskraam. Bedoel meer dat 4 weken weten wel heel snel is omdat je cyclus vaak na een miskraam of missed abortion wat langer is dan normaal... Maar wie weet!
Na mijn eerste miskraam ben ik mijn temperatuur gaan bijhouden, maar niet met de bedoeling om al weer zwanger te worden. Wilde een maandje wachten, maar door mijn onregelmatige cyclus wist ik niet wanneer die was. Wij hadden het 1 keer gedaan en dat was meteen weer raak. Helaas werd dat weer een miskraam. Deze maand wil ik niet zwanger worden, wil echt even een maandje rust. Mijn temperatuur heb ik bijgehouden op fertilityfriend en drie dagen na mijn eisprong kwam ik er achter dat ie geweest was. Ik ga nog even door met mijn temperatuur bijhouden, hoop zo wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. En hoop ook in december weer zwanger te zijn.
Hallo Allemaal, Nog een paar daagjes en dan krijg ik mijn echo, weten we eindelijk wel of niet zwanger, ik heb net nog een test gedaan, echt VET positief, nou maar hopen dat alles goed is.....x
Voel me goed, moe en veel buikpijn maar op 1 dag vorige week na geen bloedverlies! Dus vol goede moed, woensdag weer echo en daar kijk ik heel erg naar uit!
He MenSen, nog even.. En dan heb je uitsluitsel! Ik zal voor je duimen. En Lautje, ik ben ook wel benieuwd wat ze van dat bloedverlies zeggen?
Hoi meiden, Ik heb even bijgelezen MenSen en Alina, bij jullie is het wel erg spannend nu zeg! Ik ga morgenochtend even testen om te kijken of ie dan negatief is. Dan is mijn missed abortion drie weken geleden. Verder denk ik dinsdag mijn eisprong te hebben gehad, maar ik heb het niet zo duidelijk gevoeld als voorheen. Dus afwachten Groetjes!
Fijn hè, Sproet.. Dat vervelende wachten! Ik heb 2,5 week na curettage ook getest, puur om te kijken of 'ie al negatief was. Dat was bij mij wel het geval.
Ik had een onderbroek met duidelijke druppels bruin, maar geen volle onderbroek (moeilijk te omschrijven hoeveel...) maar was geen slijm. Gelijk zh gebeld en die hebben gelijk een echo gemaakt. Op de echo was alles goed, zwangerschapsring intact, geen bloed in baarmoeder en vruchtzakje flink gegroeid. Niets wat er op wees dat het mis ging, daarna de ochtend erna nog wat bruin slijm en sinsdien niets meer. De 12e mag ik weer.