Hoi Mensen, op zich gaat het goed, alleen nog steeds heel veel buikpijn... maar ach geen bloedverlies dus ben er van overtuigt dat het gewoon hard aan t groeien is! Hoe is het met jou?
Gaat goed, denk ik ?! Ben nog wel moe en slaap soms nog erg slecht maar mijn bovenkant is niet meer zo gevoelig wel een stuk groter hahaha....en mijn humeur is echt heel erg slecht......hormonen zullen we maar zeggen, verder nergens last van..... Alleen nog erg angstig....heel raar......kan niet wachten tot 2 dec..... En bij jou is het gewoon lekker aan het groeien, komt helemaal goed!
Hallo allemaal, Na al die berichtjes van jullie te hebben lezen wil ik ook graag even mijn verhaal van me afschrijven. 2 weken terug heb ik ook een miskraam gehad. Ik was toen 8 weken zwanger. Het begon met kleine bloedingen en later werd het erger. Stille hoop eerst dat het misschien een tweeling zou zijn waar 1 van overgebleven was. (zit namelijk bij ons in de familie)Ik ben die dag meteen naar de huisarts gegaan. Hij was gelukkig erg aardig en leefde mee. Van hem moest ik toch voor de zekerheid een echo laten maken. Afgelopen vrijdag heb ik die laten doen. Helaas er was niets op te zien. Van mijn huisarts en gynaecoloog mocht ik wel meteen weer zwanger raken. We zijn het dus nu maar meteen weer gaan proberen. En ik probeer stiekum wat hoop te hebben, maar durf bijna ook niet. Toch is het fijn te weten dat ik niet de enige ben en door het lezen van jullie verhalen put ik er toch weer wat kracht uit. Allemaal veel sterkte in deze spannende tijden toegewenst.
22 okt bloeding gehad, week later echo, zagen ze een klein vruchtzakje, dus een week later weer een echo, toen zagen ze helemaal niks meer. bloed geprikt, hcg was 2, terwijl het met een zwangerschap echt rond de 10.000 zit. ik heb dus eigenlijk 2 weken (voor niks) in spanning gezeten. nu zijn we weer 2,5 week verder en is t spannend. normaal wordt je toch ongeveer 6 weken na je miskraam weer ongesteld? als ik volgende week zondag niet ongesteld ben, waag ik een testje! meiden, sterkte, succes, hopen dat we allemaal snel weer zwanger zijn! liefs ellen
Het is heel verschillend hoe snel je weer ongi wordt. (ik werd helemaal niet ongesteld, maar had mijn ei schijnbaar bijna 2 weken later gehad als normaal) Als je hcg nog maar 2 was dan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat een zwangerschapstest betrouwbaar is.
Afgelopen zomervakantie heb ik een (derde) miskraam gehad, direct erna weer zwanger geworden, deze zwangerschap zette iets langer door, maar toch ook deze weer verloren. En dat maakte nummer 4 van dit jaar. Ik neem aan dat de verloskundige niet voor niets aanraad een maand te wachten na een miskraam. Toen ik de gyneacologe vroeg of deze miskraam kwam doordat het wellicht te snel ging, gaf ze aan dat het er niets mee te maken kan hebben. Stomme pech dus. Wel was ik na deze twee miskramen op rij lichamelijk redelijk "op". Vooral erg moe. Ik zou tovh mijn lichaam wat rust gunnen na een miskraam. Groeten, Monique
zo mnq, wat erg voor je... ik kan me voorstellen dat je moe bent! heb je al een test laten doen op chromosomen afwijkingen? sterkte meid. ik had vandaag ineens gevoelige borsten, dus hoop! we gaan wel zeker wachten et testen tot zondag.de vorige keer testte ik ook pas heel laat positief. (dag 45 van de cyclus) groetjes Ellen
Hoi allemaal, Afgelopen dinsdag een echo gehad, omdat het allemaal niet goed voelde. Helaas hebben ze geconstateerd dat het kindje gestopt is met groeien bij 6 weken en 4 dagen. Ik zou eigenlijk al 9 weken en 4 dagen zijn. Dus het kindje heeft 3 weken dood in mijn buik gezeten. Woensdag ben ik begonnen met vloeien. Afgelopen weekend heb ik behoorlijk wat stolsels verloren en heb ik daarbij behoorlijke buikpijn gehad. Vandaag krijg ik weer een echo. De gyn gaat kijken of de baarmoeder weer leeg is. Anders volgt er mogelijk nog een curretage. Hebben jullie enig idee wanneer de HCG uit je lichaam is? Ik heb online wat zwangerschapstesten en ovulatietesten besteld. Kan ik even kijken of de HCG al is gedaald? Ik hoop met de ovulatietesten mijn ei op te kunnen sporen. Ik zou het nu zo prettig vinden, om snel weer zwanger te zijn.... groetjes, berenbotje
HCG kan nog heel lang in je lijf zitten. Ik zit nu op 5 weken na de curettage en mijn hcg is nog 110 (vandaag geprikt). Ovulatietesten hebben dan weinig zin, want die reageren ook op hcg en kunnen dus een vals positieve uitslag geven. Zw. testen zijn meer betrouwbaar, als het streepje lichter wordt of weg is, kun je er zeker van zijn dat het hcg ook weg is. Dan kun je daarna wel ovulatietesten gaan gebruiken natuurlijk. Dat je zo snel mogelijk wil zwanger worden is heel normaal na een miskraam, dat heeft bijna iedereen. Je buik is opeens leeg en dat wil je niet, je wilt zo snel mogelijk weer opnieuw kunnen dromen over een kindje. Ik hoop voor je dat het snel raak is!
hoi berenbotje, bij mij was twee weken na het vloeien (wat bij mij maar 1 dag duurde) mijn hcg nog maar 2. het is dus wel heel wisselend als je t vergelijkt met noodles! heel veel succes deze ronde! groetjes Ellen
He berenbotje, jij was toch ook bij juni-mama's? Wat erg voor je! Het is idd. heel verschillend, bij mij was in een paar dagen het hcg heel ver gedaald maar ik heb geen idee hoe snel het uit mn bloed was. Na 5 weken had ik een posi zwangerschapstest maar dat is van nieuwe zwangerschap.
hallo allemaal, ik heb vanmorgen een negatieve test gehad... toch blijf ik positief, want de vorige keer had ik pas een positieve test op dag 45 van de cyclus! afwachten dus maar, en als ik ongesteld wordt, is t ook goed, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben! inkie, al getest?
hey meiden, had getest; negatief. nu nog niet ongi en al inimini bolling boven m'n buik, net als toen en veel witte afscheiding.... misschien te vroeg getest zouden jullie die 1 nov waarvan ik 3 dagen bruin had waarvan op dag 2 heel klein beetje rood (echt heel weinig zat er op m'n tampon) als ongi meerekenen....?
geen idee wat je als ongesteldheid moet rekenen, kan puur voor mezelf spreken dat ik helemaal geen bloedverlies meer heb gehad na mijn miskraam.. Ellen jammer..
Nou Ellen en Inkie laten we hopen dat jullie te vroeg hebben getest, ik heb gisteren mijn 2e echo gehad en ik ben nu 10 weken en 4 dagen! Alles was goed, nu kan ik eindelijk gaan genieten.......Lautje hoe is het met jou, jij hebt vandaag de echo toch!