Wie gelijk weer zwanger na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sjanienu1, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Spannend! Ik duim voor je :)

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Dan verschillen we 2 dagen! Zie album, helemaal perfect alles!

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Dinsdag en vandaag een zwangerschapstestje gedaan, om te kijken hoe het met mijn HCG staat. Het streepje wordt al een stuk lichter. :)

Raar eigenlijk he, dat je blij bent dat een zwangerschapstest minder duidelijk wordt :(

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Berenbotje, zal fijn zijn he als er geen streepje meer staat....
    Ik heb na mijn miskraam niet getest met zwangerschapstesten om te zien wanneer die weg was. Wij hadden die maand toch afgeschreven dus hadden zoiets als ik weer ongesteld word weten we dat we weer kunnen.

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal,
    ik ben vorige week ongesteld geweest, hoop nu te beginnen met een schone lei...
    toch heb ik het idee dat het wel raak kan zijn, zit onder de pijnlijke puistjes en heb last van oprispingen en een naar, vol/misselijk gevoel.
    ik heb hele goedkope testen gekocht via internet, als die binnen zijn, gooi ik er gewoon een test tegenaan!
    succes allemaal,
    liefs ellen

6. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Hallo,

Misschien begrijpen jullie wat er allemaal aan de hand is, of misschien goede tips:
    Ruim 4 weken geleden heb ik na een zwangerschap van 8 weken een curretage gehad na een MA.

Vorige week deed ik een ovulatietest en die was heel erg positief en dat vond ik raar bij metteen een eerste test, toen heb ik een zwangerschapstest en daar verschenen twee dikke strepen.

De gyn zei: drie weken wachten en nogmaals testen maar daar had ik geen geduld voor. Ik heb mijn huisarts gebeld en die heeft een HCG test gedaan. 465 was mijn HCG, aan de hoge kant dus.
    Van de huisarts moest ik weer contact opnemen met de gyn en die wil morgenochtend weer een bloedtest doen...

Wat is jullie idee, opnieuw zwanger of oud HCG...jullie zijn immers ervaringdeskundigen ;)

Dank jullie wel!

7. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Vanmorgen HCG geprikt en was gezakt naar 257, niet zwanger dus. Op naar de volgende eisprong...we blijven klussen...

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    toch balen line! ik eb er geen ervaring mee, mijn hcg was na 2 weken nog maar 2...
    ga zaterdag voor de zekerheid een test doen, voel weer van alles, maar dat wil ik ook zo graag!
    zal wel niks zijn...

9. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Dat gevoel dat ken ik. Succes zaterdag!
    Ik ga het proberen een beetje los te laten, ik heb twee prachtige dochters, een derde heeft geen haast. (makkeljker gezegd dan gedaan ;))

10. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik heb 19-10 een miskraam gehad, nu in de 2e ronde ben ik weer zwanger :) Had het totaal niet verwacht, was echt in afwachting van mijn menstruatie, mede ook omdat ik totaal geen symptomen heb...

Ik ben erg happy (durf nu steeds meer happy te zijn!)

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Kwam even om een hoekje kijken om te zien hoe het met jullie is..

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik was ook meteen weer zwanger.. helaas ging het ook afgelopen week weer mis.. vlak na een positieve test..

nu nemen we even rust.. ik zou als het meteen weer raak zou zijn te bang zijn dat het weer mis zou gaan... het vertrouwen in mijn lijf moet weer enigszins herstellen...

ik ben op 2e kerstdag begonnen met vloeien.. genoeg om te weten dat het over is... toch blijf ik de kwalen houden.. steken in mijn liezen, lage rugpijn etc etc.. dat had ik dan vorige miskraam niet.. toen waren ook direct mijn kwalen weg.. dat vind ik raar... en t geeft alleen maar (valse) hoop dat het niet mis is.. ik ga dan toch maar deze week testen.. vorige maand was na 2 dagen en een week later de test al negatief.. nu kan het natuurlijk nu als het mis is ook nog positief zijn dus t zegt niks, maar als het negatief is hoef ik niet verder te speculeren of het nu wel of niet mis is.. ik ga van het meest waarschijnlijke uit.. een vroege miskraam dus..

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Bruisje, wat naar, ik hield na mijn miskraam wel klachten hoor een week of 2 zelfs...

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb 16-09 een curettage gehad met 12 weken zwangerschap. 31-10 opnieuw een hercurettage omdat er nog rest weefsel aanwezig was. Dit is mijn tweede ronde na mijn missed abortion. Het is een heel lange ronde maar denk niet dat het raak is deze maand. Hoop natuurlijk van wel. Maar ja wie niet?

15. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi Hoi

ik heb op 18 oktober een miskraam gehad en heb op 16 december een test gedaan en die was positief alleen heb ik nu weer last van slijn en ligt heel ligt bloedverlies (niet eens echt een maandverbandje waard)
    heeft iemand dat ook gehad hier?

knuf

16. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik heb in juni een missed abortion gehad en ben gecurreteerd, nu "nog niet" zwanger, en ik moet zeggen het eist z'n tol wel.. 26 december was ik officieel uitgeteld en mijn humeur was echt VRESELIJK. Terwijl ik dat dus echt niet wil, het heeft toch geen zin om je er druk over te maken. maar ik ben toch eigenijk wel een beetje bang dat tijdens de curretage iets mis is gegaan waardoor ik nu niet zwanger raak.. heb een cyclus van 30 dagen. dus ongesteld word ik wel... Ach jullie zullen me wel snappen alles gaat door je hoofd..ik hoop dat er binnen kort weer de "leukere"dagen aan komt..

Groetjes

17. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Inge kunnen ze in het ziekenhuis niet kijken of ze een reden kunnen vinden?

Daisy, sorry geen ervaring mee.

Deel Deze Pagina