Kijk eens in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=110671 Staat uitleg van hoe het werkt. Ook zijn er een aantal meiden die pendelen.
Ik geloof dat ik ook direct weer zwanger ben na miskraam. Heb op 10/9 een miskraam gehad en had 2 dagen geleden een positieve zwangerschapstest, vandaag een dikkere streep. Donderdag uitslag hcg en een echo om te kijken of het echt een nieuwe zwangerschap is of toch nog achtergebleven hcg van miskraam.
Ik ben ook gelijk na mijn vmk met 5 weken zwanger geraakt, weet het pas sinds vanmiddag! Zijn nu wel voorzichtig blij.. Liefs Jojoba
Ik heb 9 sept een miskraam gehad, één dag voor jouw miskraam. Ik weet niet hoever je was, maar ik was 5 weken. Heb een paar dagen later nog eens een zwangerschapstest gedaan (CB digitaal) en die zei 'niet zwanger'. Dus bij mij was het hcg al snel eruit. Maand erop weer netjes ongesteld geworden. Dus als je 2 dagen geleden een positieve zwangerschapstest had, dan kan het wel eens zo zijn dat je zwanger bent! Enne...Jojoba: Van harte gefeliciteerd! Deze keer gaat het vast allemaal goed! Ik snap je ongerustheid...zou precies hetzelfde hebben.
ik was 5 weken en 6 dagen zwanger, kan niet wachten tot donderdag dan weet ik t zeker.... had net wel iets bloedverlies gelijk weer onrust..
Ooh donderdag krijg je de uitslag zie ik. Spannend! Zou je zo lang nog kunnen wachten met testen denk je? Ik zou er alweer één gedaan hebben denk ik haha. Liefs
Je bent gewoon lekker zwanger! Het hcg zou nu al wel weg moeten zijn. Bij mij was het tenminste al wel snel weer weg. Heb paar dagen na miskraam negatief getest. Maar toch heel veel succes donderdag! Heeft je bloedverlies trouwens nog lang aangehouden? Liefs
vandaag had ik een druppel bruin dus maak me ongerust dat t weer mis gaat... Na miskraam heb ik een aantal dagen s avonds wat bloed gehad en na een dag of 4 zette t goed door en heb ik 7 dagen heel hevig gevloeid.
Ik ben nu, bij 28 dagen 1 dag voor mijn NOD en bij 31 dagen 4 dagen voor mijn NOD, maar naar aanleiding van kwalen vannochtend getest en jahwel hoor een dikkere streep dan ik ooit van te voren heb gehad bij de twee miskramen. Morgen naar de huisarts en daarna een afspraak bij de gyn inplannen i.v.m. de vroeggeboorte van onze eerste. PS: na mijn laatste miskraam negatief getest dus het is niet nog wat overgebleven HCG.
Gefeliciteerd hoor! Geniet ervan! Lautje: spannend hoor, zal voor je duimen dat het toch allemaal goed gaat. Het kan in ieder geval nog steeds 2 kanten op en we gaan gewoon voor de goede kant! Liefs Jojoba
Hallo Dames, Zal me even voorstellen, ik ben Nancy 28 jaar, en heb 4 weken geleden een miskraam gehad, we besloten er wel weer meteen voor te gaan! Nu heb ik sinds 3 dagen weer verschrikkelijke last van gespannen borsten, veel plassen en slecht slapen.....maar ik durf niet te testen, ben bang dat ik te vroeg test.... Hebben jullie nog tips, adviezen, of hoe gingen jullie daarmee om, hadden jullie ook zw verschijnselen.... Hopelijk kan iemand me helpen, vind het zo spannend....
Wow, Nancy. Spannend hee. Ik kan je niet helpen, ik probeer je juist te volgen haha. Net 2-3 wkn geleden miskraam gehad, en we gaan er ook maar meteen weer voor. Even over nagedacht maar het voelt goed. Ik ben superongeduldig van nature en kan me heel goed voorstellen dat jij nu ook staat te trappelen van ongeduld. Dus eigenlijk mijn enige tip(lekkere dooddoener): probeer de tijd te doden.. sudoku's, taarten bakken, breien? Trouwens Gefeliciteerd zwangervan brusj! Lautje hoe gaat het met je?
Hallo! Nee dat heb ik niet gedaan! Dus dat weet ik niet? Weet wel dat meteen toen ik begon te vloeien alle verschijnselen over waren.....ik durf echt niet te testen ben te bang dat ik te vroeg test.....omdat je na een miskraam 4 tot 6 weken daarna pas ongesteld moet worden..... Dus jij zou testen, ook al is het nog maar 4 weken en 3 dagen geleden? En als die positief is? Afspraak huisarts?