volgens mijn vk heb je gewoon 2 weken na de miskraam weer een eisprong. Zal wel niet voor iedereen gelden, maar misschien bij jou wel? Hoop het voor je!
Ik kan echt niet wachten, maar ik ga het toch nog een week volhouden! Ben veel te ongeduldig en hoop zo erg dat ik zwanger ben.....
@MenSen, als ik jouw was gewoon testen. Ik zit nu bij 28 dagen 1 dag voor mijn NOD en bij 31 dagen 4 dagen voor mijn NOD maar een had vannochtend wel een dikke positieve test in handen en dat na twee opeenvolgende miskramen. Ik zou eventueel wachten tot morgenochtend anders.
Wat ontzettend fijn voor je! Gefeliciteerd! Had jij wel last van kwaaltjes? Ik zal me vanavond eens beraden met mijn vriend.....
Ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad. Ik wil zo snel mogelijk weer beginnen. Maar mijn cyclus is natuurlijk helemaal op zijn kop. Ik ben wel blij te horen dat veel dames na hun miskraam direct daarna weer zwanger zijn geraakt. Maar vanaf wanneer moet ik gaan beginnen met tellen voor de ovulatie? 1e dag van de miskraam? Groeten, Jaleesa
ik heb 5 weken na miskraam getest en die was posi dus nu donderdag naar de gyn, want twijfel wel of niet opnieuw zwanger... in principe moet de hcg na 4 weken wel uit je bloed zijn. Als je kan wachten dan wachten anders gewoon doen!
Ik was gelijk zwanger na de curettage, alleen duurde het dit keer maar 1 week De eerste keer was het een missed abortion en nu was het dus een vroege miskraam. Wie weet dan de 3e keer wel scheepsrecht?
Jaleesa, ik geloof dat je bij een miskraam de dag dat je het vruchtje verliest moet aanhouden als je eerste menstruatie dag. Grt Vanilia
@Vanilia Thx! Dan moet ik zondagochtend aanhouden. Weet niet of het weird is, maar ik ga gelijk weer proberen zwanger te worden. Gr. Jaleesa
@Jaleesa.. Tja, ik vroeg me dat ook af. Zit in hetzelfde schuitje. Het waren wel de gaafste weken uit mijn leven dus toch niet gek als je dat snel weer wil... En nouja, dan krijg je misschien nog eens een huilbui over eerdere miskraam. Geeft toch niet? Ik ga er ook voor!
Hallo, Ik heb afgelopen dinsdag mijn miskraam gehad. Maar ik vloei nog wel..(heb Cytotec gehad) Ik vraag me dan af wanneer ik weer kan gaan klussen. Hebben jullie gewacht tot jullie uitgevloeid waren of..? Liefs
He Doobie, Ik heb dan wel een curettage gehad, maar de verloskundige en de gynaecoloog zeiden allebei dat je geen gemeenschap moet hebben als nog vloeit. Dit vanwege infecties..
Ok, dank je wel. Ik las hier de verhalen en ik dacht.. hoe kan dat? Haha! Fijn om te horen dat ik gewoon moet wachten.. Al wil ik het liefst ook al gisteren beginnen
Heb net met de verloskundige gebeld en zij vertelde mij dat een zwangerschapstest nu niet betrouwbaar is, en ik krijg nu volgende week een HCG test......ben erg benieuwd.....
Vandaag naar de VK geweest, mijn vermoedens zijn bevestigd. Ik heb ook ff nagevraagd of je direct na een miskraam weer mag beginnen. Zij heeft aangegeven dat (nadat bloeden is opgehouden) je weer kan beginnen. Je dient dan de dag dat je het vruchtje bent verloren, als eerste dag van de laaste menstruatie aan te houden. Heb ook gevraagd of je nu vruchtbaarder bent door de miskraam. Ze heeft aangegeven dat je niet in het bijzonder meer vruchtbaar bent. De doorbloeding in de baarmoeder is nog goed, dat betekent dat je baarmoeder iets toegankelijker is. Maar je bent qua hormonen niet vruchtbaarder als voor de miskraam. Groetjes, Jaleesa
Hoi! Ik heb vandaag de controle-echo gehad nadat ik de missed abortion heb afgewacht. Ik was nog niet helemaal schoon, maar hoef gelukkig geen curettage. Van de vk mochten we weer gemeenschap hebben als het bloeden minder was geworden. Waarschijnlijk gaan wij een ronde wachten ivm onze geplande bruiloft volgend jaar zomer. Voelt dubbel, misschien anders toch de datum evt verzetten. Of ervoor gaan en als het niet raak is, kan de datum blijven staan... Pfff, lastig. Iemand tips? In ieder geval zei ze dat er voorlopig geen eisprong aan zat te komen, dus we hebben nog even de tijd om erover na te denken 8-[
Hallo Sproet, Wat bedoelde ze met er zit voorlopig nog geen ei aan te komen? Hoe lang moet je daar dan op wachten? Maar misschien niet voor jou omdat je misschien nu toch wilt wachten...... Ik wacht nog steeds ik ga het weekend een test doen en volgende week HCG test....