Ze had ook naar mijn eierstokken gekeken en kennelijk stond er geen ei op springen. Maar dat zou ook wel erg snel zijn geweest volgens mij. Had mijn ei meestal op dag 16. En als het nu een lange cyclus is, hoeven we misschien maar 1 ronde over te slaan, als we voor dat scenario kiezen...
Dat is dan even afwachten! Ik ben te ongeduldig....de dagen kruipen voorbij ik hoop zo dat ik zwanger ben.....
Ja, ik ben ook harstikke ongeduldig. En zie dat wachten dus ook helemaal niet zitten. Maar de datum die we hebben heeft ook weer een eigen betekenis. Heel misschien kunnen we deze ronde proberen en als het dan niet raak is de datum laten staan.... Maar dan moet mijn ei wel weer opschieten, ha ha.
Misschien heel dom maar wat is het verschil tussen een miskraam en een missed abortion? Maar jullie willen nu even wachten?
We hebben in principe bedacht dat we deze ronde overslaan en het dan op z'n beloop laten tot januari en er dan weer voor gaan. Maar misschien zijn er nog alternatieven waar ik een beter gevoel bij heb, want het voelt erg raar om bewust een zwangerschap tegen te gaan... Een missed abortion houdt in dat het vruchtje is gestopt met groeien, maar dat je lichaam nog ' doorzwangert'. Je kunt dan ook gewoon nog alle kwaaltjes ed hebben. Een miskraam is volgens mij de algemene term voor als je zwangerschap eindigt, maar meestal merk je dit dus aan het bloedverlies en bij een missed abortion kom je er vaak op de echo achter. Zo heb ik het tenminste begrepen
Ok, weer wat geleerd! Ik ben aan het wachten het allerlei zw verschijnselen, zere borsten, heel vaak stijve tepels, moe en vaak plassen, nu dus dit weekend testen en daarna bloedtest.....ik word gek van wachten
Hmm... mijn vriend zegt vanavond: ik merk aan je dat je het liefst geen kans onbenut laat, dus misschien moeten we er maar gewoon voor gaan en als het dan raak mocht zijn de trouwdatum vervroegen. Wat een schat he? Nu nog even de praktische consequenties overdenken. Maar daar hebben we nog een week de tijd voor
hoe lang hebben jullie in totaal gevloeit na een miskraam? ik lees soms wel een week! ik heb gisteren een miskraam gehad (denk ik) maar het bloeden is nu al zo goed als over... heb (nog) geen vruchtje gezien... ik zal moeten afwachten tot woensdag, dan heb ik een echo. groetjes Ellen
Hoe ben je erachter gekomen dat je weer zwanger was, gewoon een zw test? En hoe lang na je miskraam heb je gestest.....hoeveel weken..... ik ben morgen 5 weken na mijn miskraam, en denk ook dat ik misschien zwanger ben...
Ik heb vorige week dinsdag met behulp van Cytotec mijn miskraam gehad. Ik vloei nog steeds.. Het is nog maar een beetje, maar het is er nog wel.. Ben ik nou extreem lang aan het vloeien dan of...?
nee, geen symptomen... was alleen na 5 weken nog niet ongi terwijl normaal na 28 dagen dus dacht ach laat ik es testen...
ik heb k*t nieuws... in mijn baarmoeder is alleen verdikt slijmvlies te zien en vergrootte bloedvaten. Mijn hcg is wel de lucht in gegaan naar 487 passend bij een zwangerschap tussen de 4 en 5 weken, nu 3 opties: 1 prille zwangerschap en we zijn er te vroeg bij 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschap 3 er is weefsel achter gebleven van de miskraam wat zich aan het vermeerderen is optie 2 en 3 zijn erg gevaarlijk en bij buikpijn of bloedverlies moet ik direct naar de ehbo komen. Er is wat vocht te zien in mijn rechtereierstok wat zou kunnen wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dinsdagochtend opnieuw hcg prikken en dinsdagmiddag een nieuwe echo. Ik voel me ontzettend kl*te
Hey Lautje, Wat verdrietig nieuws zeg... En wat duurt het dan nog lang tot dinsdag dat je duidelijkheid hebt, verschrikkelijk... Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt en dat je dinsdag een positieve uitslag zal krijgen! Heel veel sterkte meid!. Gr. Jaleesa