ok, nou dat zou ik dan ook vragen, ik heb laten testen bij net 5 weken, en ze testte bij mij 707 hcg? Ik wens je heel veel succes en hopelijk wordt je wat wijzer morgen, laat je dat even weten?
Hmm Missq, dat is wel gek natuurlijk, dat de kwaaltjes verdwenen en nu weer terug komen. Maar... dat van die gevoelige borsten kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat je net vorige week je eisprong hebt gehad en het PMS verschijnselen zijn. Nou, laat de huisarts maar gewoon je hcg eens prikken, dan ben je misschien van die onzekerheid af. Kleine moeite lijkt me.
Misschien is het een kleine moeite... ik denk dat ik toch de gyn maar eens ga bellen hoe hoog mijn Hcg 7 oktober was.
Heb net gebeld en de waarde toen was maar 110. Heb even op google gezocht en kwam het volgende tegen: "In het begin is er nog nauwelijks aanwijsbaar hCG in je lichaam, maar na verloop van tijd wordt dit steeds meer. Om hiervan een idee te geven; ben je vier weken zwanger dat is de hCG waarde 37 na vijf weken is dit 373 en na zes weken is de waarde al gestegen naar 7084." Dit houdt in dat het bij mij tussen de 4 en 5 weken al fout is gegaan toen..... Ben blij dat ik dit niet eerder heb geweten.
fijn dat je dat al weet, ik hoop ook zo dat de bij de echo zien dat ik weer zwanger ben, maar heel eerlijk ga ik maar uit van het ergste.....
Dan is het bij mij al een week of 5 geleden fout gegaan..... en heb ik nog steeds van die duidelijke ovutesten. Snap er niets meer van.
Dat snap ik dan ook niet helemaal........inderdaad raar.....niet vergeten te vragen morgen! ik zou al je vragen even op papier zetten voordat je ze vergeet.....
Echt vervelend he die onzekerheid en dat afwachten....wist je maar meteen zeker JA of NEE, dan wist je meteen waar je aan toe bent!
Hé MissQ, Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, en ik ben het met MenSen eens dat je die onzekerheid bij je zelf weg moet nemen door het te bespreken met je huisarts. Maar ik ken de symptonen wel gevoelige borsten, puisjes & overgevoelig maar die krijg ik ook altijd voor mijn menstruatie.. Maar ik leef met je mee, wij willen ook snel weer een kindje. Ik wens je veel succes morgen bij de huisarts. Shez..
hey MissQ, komen we elkaar weer tegen... had jij wel een echo gehad om te kijken of alles weg was na je miskraam? ik hoop voor je dat je huisarts je doorstuurt voor een echo! ik heb gisteren een echo gehad, en het blijkt dat ik nog helemaal geen miskraam heb gehad! ik had vorige week bloed verloren, dus dacht dat het mis was, maar nu hebben ze gisteren toch een vruchtje gezien, van ongeveer 6 weken. volgende week kijken ze of het vruchtje gegroeid is. zo niet, dat heb ik dus een missed abortion gehad... en als t wel gegroeid is, zit t gewoon helemaal goed en is de bloeding van vorige week een innestelingsbloeding geweest. (ik dacht dat ik al 8 weken was, maar dat is dan dus hopelijk niet zo!) spannend hoor... groetjes Ellen
Hé Ellen, Lees net je verhaal.. Maar heb je dan geen buikkrampen gehad tijdens de bloeding. Want bij mijn 1ste miskraam zei de huisarts ook dat een bloeding heel normaal is in het begin. Ben erg benieuwd... Ik heb vorige week een bloeding & buikkrampen gehad.. As maandag ga ik naar gyn om te kijken of het vruchtje weg is. Ik ben erg benieuwd of alles weg is en wanneer ik weer zwanger mag worden, ben er wel aan toe.. Hé ellen, lautje & MenSen, ik duim voor jullie en dat alles postief mag uitpakken voor jullie.. Shezze
hoeft niet toen al fout gegaan te zijn, na een miskraam neemt het heel snel af... Was op dag miskraam bij mij 387 en 3 dagen later 76. Bij mn nieuwe zwangerschap afgelopen donderdag 487 en dinsdag 5000 volgens de gyn zijn de waarden heel erg verschillend per persoon.
Goed! Erg onzeker of het allemaal wel goed gaat. Er staat echo in mijn album. Trouwens bij mij was dus 1e dag laatste menstruatie 23/9 (even volgens berekeningen want heb geen mens gehad), mijn miskraam was eerder dus berekening voor ei kan dus compleet anders zijn...