Hey dames, Heb net ook een poging gedaan met pendelen! Hij bleef alleen wel heel erg stil hangen! Hoop niet dat het betekend dat het nooit wat wordt. @Supernanny hoop voor je dat de pendels uitkomen!Heel erg! Liefs
Ik wil je ook afraden om zulke vragen te stellen, een pendel is geen medische garantie en onbewust zul je vaak aan de uitkomst denken... Pas op, begin met vragen te stellen waarvan je het antwoord kan controleren en ga dan verder. Het leven is geen vaststaand feit. VB: Ik heb mezelf zwanger gependeld in augustus, ik had gelijk maar het werd ook een miskraam. Je pendel zegt wat het is, als het goed is heb je al geluk zeg maar... Dus echt heel voorzichtig zijn! Liefs!
HoiHoi, mag ik ook op de pendellijst? Oktober angelea: zwanger van een jongen (alies05, zelf) zwanger van een meisje (bootsy) Nu maar hopen dat de pendels uitkomen. Zijn nu 1 jaar bezig. Vandaag krampen in mijn buik en ook wat roze afscheiding. Innesteling misschien? Volgend weekend testen, kan bijna niet meer wachten groetjes, Angelea
De vragen die je hebt gesteld kun je wel stellen, maar zoals voor alle manieren op het gebied van 'toekomst voorspellen' is de uitkomst van de pendel slechts gebaseerd op het moment van het pendelen, er kan van alles op je weg komen waardoor de uitslag van de pendel wordt beïnvloed en het dus totaal anders loopt. Ik wil dan ook iedereen er op wijzen dat je je niet moet vast pinnen op een uitslag, er is al meerdere malen gebleken dat een pendel het niet altijd juist heeft en als je van jezelf weet dat je veel waarde hecht aan de uitslag van een pendel kun je zulke vragen beter mijden. Het blijft een keuze die jezelf maakt, maar herinner jezelf er bij elke vraag aan of je dit wel echt wilt weten en of je de uitslag makkelijk naast je neer kunt leggen en je er niet op vast pint. Een vb is: Zou je het willen weten dat je een miskraam krijgt? Heeft het weten een meerwaarde? Nee, het enige dat je hiermee bereikt is dat je heel somber gaat voelen en misschien zo wel de kans vergroot dat het een miskraam wordt, daarnaast zul je als de uitslag klopt (er niets aan hebben kunnen veranderen) en als de uitslag niet klopt heel lang in onzekerheid blijven.
Spannend Angelea! @Supernanny veel sterkte! Hier nog steeds geen positieve ovutest, snap er niks van. Wel de hele week eisprongkrampen en dergelijke maar nee niks hoor. Misschien heb ik m gemist? Kan t haast niet voorstellen, heb iedere dag1 of soms wel 2 keer getest Als ie nog komt is het wel erg laat! Zit nu al op dag 19. Vorige cyclus ook zo'n laat ei, maar wel gewoon op dag 30 ongi. Er zit toch niets anders op dan wachten.. testen...
@supernanny: heel spannend voor je, ik duim voor je dat het allemaal positief zal aflopen [-o< en de onzekerheid snel tot het verleden mag behoren. @bootsy: onze pendels lopen hier en daar idd gelijk op, spannend! @pioen: spannend hoor, sterkte met afwachten! @shanna23 en jodi1981: alvast voorzichtig gefeliciteerd, een streep is een streep @ll: degene waar goed bij gependeld is en zwanger zijn gefeliciteerd!, degenbe waarbij het niet klopte, kop op de volgende ronde is het alsnog raak ik duim voor jullie! Ik heb gisteravond niet gependeld, ik zat niet helemaal lekker in mijn velletje, vandaag gaat het weer veel beter, dus vanavond zal ik weer mijn pendel op pakken.
hoi hoi, Bootsy heeft voor mij gependeld! Ik vroeg me eigen wie er nog meer pendelen en ik een pb mag sturen? Groetjes
hey, terug enkele zwangeren erbij! Proficiat! Supernanny, ik duim voor je dat alles goed komt! Mijn pendel voor oktober mag op rood! Ik ben woensdag moeten starten met Clomid. Nu is het spannend afwachten, he! Ik hoop dat hij aanslaat. Op dag 13 moet ik een follikelmeting laten doen. Ben er zo naar aan het uitkijken. Dom, he! Maar dan weet ik dat we een goeie kans krijgen en da is toch echt een goed gevoel! Groetjes
Supernanny, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het toch goed zit. Ondanks je voorgevoel... Ik heb zelf nu ook nog eens gependeld. Hoop dat het goed ging. Ik was in ieder geval een meisje zwanger in november bevallen in augustus van jongen... 3aug om precies te zijn volgens mijn pendel. Wellicht wil ik zo graag dat dit er uit komt. Ben benieuwd
Lieve meiden, Op www.babyboomshop.nl kun je voordelig ovulatie en zwangerschapstesten bestellen. Als je een starterspakket t.w.v. 26,98 (25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten) besteld, en reclame maakt voor babyboomshop op een forum van een zwangerschaps gerelateerde site krijg je een starterspakket extra gratis ! Dus 50 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten. Dus 2 voor de prijs van 1 ! Bestellen dus he !
je krijgt nu zelfs ook 5 ovulatietesten extra erbij, en 1 zwangerschapstest ! Dus 30 ovutesten & 6 zwangerschapstesten ! En bij het maken van reclame dus 2x ! Dat is dus 60 ovutesten en 12 zwanger- schapstesten ! voor maar 26,98 Ik heb voorlopig genoeg, en ik bespaar een hoop geld, ik hoop dat ik jullie een goede tip heb kunnen geven, want al die testen elke maand kosten een hoop geld !
He meid wat vervelend allemaal. Hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Sterkte deze aankomende week. *KNUFF*
Supernanny,ik herken je situatie helemaal.Heb dit zelf ook al 2 keer meegemaakt dit jaar.Wil je dan ook heel veel sterkte wensen aankomende week! groetjes barbara
Hoi kleintje84 Ik hou niet zo van dipsticks.... Wil jou helemaaal niet afkraken hoor maar ik heb het idee dat ze zo breekbaar zijn .. Ik kwam een paar dagen geleden deze link tegen op het forum : http://www.praxisdienst.nl/oxid.php/sid ... -20-tests/ Dat zijn de testen die MvM ook gebruiken , 20 voor 10 euro ! (+4,95 verzendkosten) Vond dat ook wel heeel goedkoop! Bij sensitest enzv heb je 2 testen voor 10 euro (Ultra,s) Koopje! hihi