Zoooo, kom weer eens kijken na een hele tijd. Voor mij begint de spannende tijd al bijna. Hebben vanmorgen even geklust, maar het gaat de laatste tijd eigenlijk niet zo lekker. Mijn hubbie heeft niet veel zin.... ik hoop dus dat hij de komende dagen wél zijn best gaat doen anders komen die pendels van mij natuurlijk nooit uit!
Nou de testen van kruidvat 2 voor 5 euro zaten me niet lekker omdat ik niet bekend was met het merk en de zwangerschaps testen van kruidvat zelf,dus ik ben vandaag naar de winkel gegaan,ook omdat ik een duidelijke uitslag wou hebben en heb die digitale gehaald en met dat + Nou kijk maar in me album 3 dagen voor NOD een duidelijke uitslag hartstikke zwanger.Me onzekerheid is gelijk weg. Liefs Shanna,
hey meiden ik ben nog niet zwanger de duiveltjes zijn bij mij gekomen dus helaas ik heb me voorgenomen om niet meer ermee bezig te zijn en aangezien ik me nog steeds niet lekker in me vel voel pendel ik voorlopig echt niet meer krijg wel veel vragen binnen en vraag aan jullie om dat dan ook niet meer t doen ik kan het echt nog niet jullie zullen mij hoer ook voorlopig niet zien omdat ik mezelf echt hellemaal gek maak ik hou jullie zoiezo op de hoogte heel veel liefs kus redi
De pendel van okt kan bij mij op rood. Ik ben helaas vanmiddag ongi geworden, nadat ik 5 dagen overtijd was. Jammer. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk komt de pendel van november wel uit! Liefs....
Inderdaad een heerlijk gevoel en dat 3 dagen voor NOD en dan al zo duidelijk wist het 2 dagen geleden al maar die testen van kruidvat waren nog erg vaag,gisteren ochtend alweer donkerder..Nouja jullie hebben het gezien nu is het overduidelijk..Het is ook echt vanmiddag pas tot me doorgedrongen toen ik las zwanger op de digitale van clearblue geweldige test....
Ja goed he,de test van eergisteren was erg vaag die van gister ochtend weer donkerder nouja en die van vandaag overduidelijk..Ben super blij ik ga er lekker van genieten Ben benieuwd,of de 2e helft van je pendel ook uit komt,of het een meisje word.Na de 20 weken echo laat ik je dat zeker weten..Bedankt! Knuf Shanna,
@redirose ik geef je groot gelijk dat je ff afstand neemt van het pendelen en ff aan jezelf denkt... Probeer maar te genieten van de dingen die je al hebt, dan komt die kleine vanzelf.. Veel succes en sterkte.... Dikke knuf
Ik zie het ook niet als afkraken hoor Het is nog een mooie tip voor onze forum gebruikers, kunnen ze kiezen die ze bij de mvm gebruiken zijn ook erg goedkoop !
Lieve redi, Neem rustig de tijd om alles voor jezelf op orde te krijgen. Zorg goed voor jezelf ! Sterkte... *KNUFF* Liefs
Hallo allemaal, Had me nog niet eerder hier gemeld, maar heb wel een aantal pendels laten doen en Bootsy had het goed, heb nl vanmorgen positief getest! Of het idd een meisje wordt, dat weten we hopelijk over een maand of 8, dus Bootsy, dat hoor je nog wel! De overige pendels waren als volgt: - zuurtje nov zwanger van tweeling meisjes - weetjewel apr09 zwanger van tweeling j/m - alies jan09 zwanger van jongen - supernanny nov zwanger van jongen - justfem jan09 zwanger van jongen Liefs Kaatje