Nee ben nog niet naar de huisarts geweest. We hebben al een dochtertje, dus ik heb in mijn hoofd dat we het dus wel kunnen. Alleen hebben we nog niet raak geschoten. Misschien moet ik toch eens een afspraak maken, maar heb er nog niet zo'n zin in.
Ik wil trouwens ook wel in de lijst! Mijn pendels zijn: Supernanny: oktober 08, meisje Zuurtje, Justfem, Alies05 : november 08, meisje Bootsy: november 08, jongen Ik hoop echt dat ze uitkomen...
Hoi alies05 Je moet het doen als jij er klaar voor bent en het goed voelt. Aangezien je al een dochtertje heb snap ik dat je het nog op eigen kracht wil doen. Ik hoop dat je snel zwanger bent! Liefs Melanie
@alies Heel veel succes de volgende ronde kan helaas niet meer zeggen. Hoop echt dat je na zoveel tijd in verwachting raakt. @ kaatje Gefeliciteerd alle andere veel klus plezier ,en geduld met wachten voor de wachters
Kaatje gefeliciteerd... Alies.... k*t heel veel sterkte en vol goede moed de volgende ronde maar weer in ...
Kaatje GEFELICITEERD, Ondertussen wordt ik zelf steeds ongeduldiger. Nog 6 dagen wachten. Alle 4 de pendels geven aan okt. zwanger en in november een pos. test. Lijkt me helemaal geweldig. Ik hou me er niet te veel aan vast, maar ja hoop doet leven. gr. Angelea
Voor de meiden die mij gevraagd hebben om te pendelen: ik ga morgenvroeg weer pendelen... voel me erg grieperig... dus ik hoop dat dat morgen weer over is...
Ik wil wel een poging wagen. Stuur me je voor en achternaam en geboortedatum maar even in een PB en ik zal kijken wat mijn pendel aangeeft.