Da zou ik wel willen die hele dikke toeter haha... Ik heb het zelf ook altijd geroepen dat ik een 2ling wou of kreeg... (met een grote mond zei ik dat ik die kreeg en normaal zei ik: ik zou echt wel een 2ling willen) Maar ik heb vrijdag en zondag al getest, dus vandaar dat ik pas zaterdag wil testen, maar ik denk niet dat ik zwanger ben...
Dank je wel. Merk wel dat het ongesteld worden steeds lastiger gaat worden. We zijn nu al een half jaar bezig en nog niks. Maaaarrrrr voor november heb ik 6 pendels die zeggen dat ik zwanger zal raken. Ik ben benieuwd
Nou meiden, ik heb getest, maar negatief. Ik word hier zooo onzeker van! Moet ik het nu wel of niet als een ongi beschouwen...
O jakkes wat een onzekerheid.. Ik heb geen idee.. Even afwachten en over een paar dagen weer testen? das denk ik het enige wat je doen kan..
hallo , ik zat hier even te lezen want was wel nieuwschierig wat ze met de titel bedoelde.. na het gelezen te hebben ben ik het zelf eens gaan proberen. Vr 1 : Wat is ja *rondjes draaien* Vr 2 : Wat is nee *heen en weer* Vr 3 : ben ik zwanger *rondjes draaien* Vr 4 : Ben ik al lang zwanger *heen en weer* Vr 5 : ben ik 4 weken zwanger *heen en weer* vr 6 : Ben ik 3 weken zwanger *rondjes draaien* Vr 7 : beval ik in augustes * heen en weer* vr 8 : Beval ik in juli *rondjes draaien* Vr 9 : word het een meisje *rondjes draaien* Vr 10 : word het een jongen *heen en weer* Vr 11 : ben ik zwanger van een 2ling * rondjes draaien* Vr 12 : ben ik zwanger van 2 meisjes * rondjes draaien* Vr 13 : kan ik al een test doen * heen en weer* Vr 14 : kan ik volgende week een test doen * rondjes draaien* en toen vond ik het wel weer even genoeg. heb gevraagt of mijn man zomenteen het ook even wil doen kijken wat ie daar aan geeft. Groetjes
Mogge mama's 2 be, Ik heb zojuist de HA ff gebeld en er is tussen 13.00 - 13.30 uur telefonisch spreekuur. Ben benieuwd!
Voor de dames die mij nog steeds benaderen voor het pendelen.... ik ben er ff mee gestopt. De teleurstelling was zo groot toen ik ongi leek te worden en nu weet ik het ff allemaal niet meer. Dus ff geen pendels voor mij.
Hoi Maar, Je zou eventueel voor een bloedtest kunnen vragen om te kijken of er HCG te vinden is... Ik ben benieuwd...
Ik ook! Heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in, maar wil toch wel ff met de HA praten over die 2 daagse cyclus en nagenoeg alleen bruinverlies...