Het schijnt iets met je onderbewustzijn en je intuïtie te maken te hebben. Hoe beter je het pendelen leert beheersen hoe beter je intuïtie wordt schijnt het. Maar via google kun je er aardig wat over lezen. Om het wat onder de knie te krijgen ga je de pendel eerst dus vragen wat startpositie is, wat is ja en wat is nee. Dan ga je vragen stellen waar jij zeker het antwoord op weet. Zoals is het gras blauw, zijn mijn ogen bruin dat soort dingen. Als je daar de antwoorden goed op hebt, dan kun je vragen gaan stellen waar jij het antwoord niet van weet, maar wat wel na te trekken is. Bijvoorbeeld is het hier in huis 20 graden? De pendel zal aangeven of dat klopt of niet. Vervolgens kijk je op de termometer of het klopt. Of je vraagt naar iemands horoscoop, waarvan je niet weet welke horoscoop diegene heeft. Dat soort oefeningetjes.
Ik weet niet hoe het werkt.. Maar dat is hetzelfde met zo'n wisselroede heet dat? Die water zoekt? Die gaat bewegen wanneer je in de buurt van water bent.. Geen idee hoe die dingen werken.
Ja Alies, ik vroeg aan de naald of 1 van me honden op de bank zat. En de naald had ook nog gelijk! Ik dacht zeker te weten dat die hond op de bank zat, maar dat zat ze niet en de naald zei ook nee.
nou idd ik snap dr dus ook niks van ergens wel een beetje spooky vind ik. mar denk dat ik er ook niet teveel over na moet denken want hoem eer ik dr aan denk hoe waziger het toch ook word. had vanavond nog met mijn vent over. en dat ik dus nog eens had gedaan omdat ik bruin slijm had en dat dit volgens pendel dus innesteling was. nou zegt ie je gaat nu toch niet alles af laten hangen van zon naald of wel. en daar heeft hij ook wel wat gelijk aan natuurlijk. zei hem dus ook natuurlijk niet maar zou toch wel heel leuk zijn als dit zou kloppen. dat ik dus zwanger ben.
Ja je hoopt het zò he. Duim voor je . Mijn mannetje vindt het ook spooky haha, toen er Ja uit kwam wanneer ik vroeg of we ooit een tweeling zouden krijgen piste hij bijna in ze broek van angst . Hij wil liever 1 dan 2 tegelijk maar heb je niet voor het zeggen. Ik vond dit nog: Hieronder volgen de betekenissen van de bewegingen van de pendel: 1) van boven naar beneden 2) van links naar rechts 3) in een cirkel die linksom draait (tegen de klok in) 4) in een cirkel die rechtsom draait (met de klok mee) 5) van linksboven naar rechtsonder 6) van rechtsboven naar linksonder DIT BETEKENEN DE BEWEGINGEN: 1) ja (knikken) 2) nee (schudden) 3) de aandachtsbeweging: je vraag is niet te beantwoorden 4) het vraagteken: je hebt je vraag niet duidelijk geformuleerd, of je vraag is niet met een eenvoudig 'ja' of 'nee' te beantwoorden 5) het is beter om even te stoppen met pendelen. (Probeer het later nog eens.) 6) de pendel wil geen antwoord geven op je vraag. Misschien heb je iets gevraagd waarvan je onbewust toch het antwoord niet wilt weten?
Ik heb het ook geprobeerd met een naald en met mijn trouwring. alleen ik krijg steeds wisselende antwoorden. Zou iemand voor mij willen pendelen, ik ben benieuwd wat daar dan uitkomt?
Dat zijn dus vragen waar jij op dat moment idd geen antwoord op weet, maar wel kunt checken. Leuk he pendelen? Zo vroeg ik aan mijn zusje eens een naam te noemen waarvan zij de horoscoop van wist en ik niet. Bij 2 mensen vroeg ze me het en 2 keer had ik het goed. Was er verbaasd van. ow wat ook een hele leuke oefening is is met kaarten. je pakt eerst een stuk of 10 kaarten met rode en zwarte kleuren erop. de plaatjes kaarten laat je er uit. En dan leg je ze op de kop en dan ga je aan de pendel vragen of het bijvoorbeeld een rode kaart is. Ik had 2 sessies gedaan en de 1e keer 7 van de 10 goed en de 2e keer 8 van de 10. Met plaatjes ertussen door lukte ook aardig.
hoi medependelaarsters wil iemand mij erbij zetten op de lijst ajb? mijn trouwring geeft aan: nu zwanger, beval in juni 2009 ws meisje en ik kan al positief testen (?!) morgen. daar begon ie heel grote snelle rondjes bij te draaien. ben benieuwd
is net dus ook voor mij gependeld met weer hele andere uitkomsten vind het wle heel appart en ben benieuwd welke pendel gelijk heeft hihihihi. heb het nog eens geprobeerd met dus de bewegingen die hier bovenstonden. en toen gaf dus gewoon dezelfde antwoorden als eerder echt heel appart. nou jah we zien wel wat er uitkomt dan wachten het weekend maar af. durf niet meer te vragen naar gezondheid ed. hihihi moet leuk blijven toch.
Ik las dat er nog enkele meiden zijn die iemand vragen die voor hun wil pendelen. Ik zou dit wel willen doen. Je kan me een pb sturen met je naam in en de vraag waarvoor je gependelt wil worden. Liefs zuurtje
Heb net een PB-tje gestuurd, maar volgens mij duurt het even voordat die over zijn of niet? Was net even met jullie aan het meelezen, vind het wel erg interessant! Groetjes Sharon
Ja idd leuk wanneer de pendel een goed antwoord geeft en je het kunt checken! Maar ik wil er niet teveel over nadenken, pendelen kan je ook teleurstellen. Kun je ook mijn sterrenbeeld raden zonder naar me geb. datum te kijken?
i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje, bevalling in juni. Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November Senna04: Oktober zwanger van een jongen Weetjewel: November 2-ling? Bij mij geeft ie dinsdag eisprong aan... Ben benieuwd... heb ovutesten dus kan t controleren.. Hope so!
haha heb getest vanavond.... een heeeele lichte streep.. als je gewoon kijkt, zie je m niet en als je heeeeeeel scheef kijkt zie je m wel.. dus wat het nou is? ga morgenvroeg nog een keer testen, kon vanavond echt niet meer wachten.. maar ben nog niet ongi, dus goeie hoop houden....