Wil iemand even voor mij: geeft aan eisprong 23-09 weghalen in de lijst? Das al een maand geleden Oktober moet wel blijven staan! Alvast bedankt!
Kan er voor iedereen gependeld worden? of zijn daar nog voorwaarden aan ofzo? (of is dit een domme vraag (A) )
Loel kun jij je lijst even deleten? Ik heb mijn lijst net weer volledig bijgewerkt. Je kunt aan mij even doorgeven wat er nog aangepast moet worden. Anders gaat het straks fout met de rest.
wie wil er voor mij pendelen ? heb zelf ook gependeld staat op pagina 145 de uitslag van wat ik zelf had wie wil er voor mij pendelen en kijken wat daar uit komt ?
alloowkes!ben al twee dagen aan het zoeken achter dit topic haha,had me laten pendelen door iemand die zei van hier eens te komen kijken.... heb al verschillende uitslagen gehad ik zal ze hier even plaatsen dan kan ik mss ook op de lijst? moment ik zoek ze even
justfem:december ve meisje bootsy:december ve meisje alies05:december ve meisje ola blijkbaar hadden ze het alledrie hetzelfde hihi,had het nog niet opgemerkt (bloos) ik heb er nog een paar in wacht staan,die meiden hebben het wss heeeeeeeeeeeel druk als ik het hier zo zie....ik hoor het wel ik moet eigenlijk echt dringen aan mijn eten beginnen(haantje njammie!)want ik heb laatdienst vandaag en moet mijn kleine vent ook nog in bad steken! xxx ik kom hier vanaf nu regelmatig...vind dat wel spannend,ook al weet ik dat ik me er nie mag op vastpinnen!