wie geloolft er in de naald aan een touwtje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovecouple, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

maar dit blijft dus spannend we duimen mee hoor

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden dit is de site voor als je wilt komen pendelen op mijn (kleine) forumpje de site wat ik eerder heb doorgegeven klopt niet

http://babybuikjes.yourbb.nl

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Maar29 spannend hoor meis... ik hoop op een posi-test voor je volgende week.

Ik heb ook weer wat hoor... heb ik daarnet voor mezelf gependeld wanneer ik zwanger zal worden, blijft de pendel aangeven "nu zwanger" :confused:
    Ik snap er nu niks meer van ben toch echt ongi nu, hoewel het inmiddels niet meer zo hevig is als vanochtend. (Sorry voor de datails, maar mijn tampon was net bijna schoon, terwijl hij vanochtend in dezelfde tijd doorgelekt was)
    Ik begrijp dit echt niet meer.... hellup, zijn er evt nog anderen die even voor me kunnen pendelen?
    Ik weet wel dat ik niet op de pendel moet vertrouwen, maar dat hij eerst "nu zwanger" aangeeft en ik vervolgens op het toilet een bijna schone tampon aantref vind ik te opvallend, terwijl ik toch echt heel erge krampen heb en het echt erop lijkt dat ik ongi ben.

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @maar: spannend zeg!

@degene die nog een pendel aanvraag bij mij hebben lopen, gisteren had ik een rot dag dus heb ik 's avonds niet meer gependeld, als mijn humeur het vanavond toe staat pendel ik dan weer ;)

@rootje79:
    Ik heb dit van de week gehad met iemand die me vroeg opnieuw te pendelen, de pendel bleef 2 dagen lang nog bij zijn antwoord, pas de derde dag gaf ie een nieuwe pendel, de dame in kwestie was maar 1,5 dag ongi en daarna al niet meer. Na een test bij HA kreeg ze ook een nega uitslag, dus de pendel klopte echt niet. Gedachten kunnen een pendel beinvloeden als je iets te graag wilt kan hij dat aangeven ipv het werkelijke antwoord, probeer je hoofd leeg te maken en probeer het dan nog eens, ook proberen niet van te voren het antwoord te bedenken (soms doe je dat onbewust)..

Grtjs Fem

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Thanks Fem voor je antwoord.
    Ik had juist al even gemediteerd en heel bewust m'n hoofd leeg gemaakt voordat ik ging pendelen. Dit omdat ik wilde voorkomen dat ik de pendel te veel zou beinvloeden. Nou ja, er zit niets anders op dan afwachten en kijken wat het wordt denk ik. Mocht het twijfelachtig blijven dan ga ik zondag nog een test doen denk ik en anders even de HA bellen maandag.

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @alies: ik zag dat op de lijst jodi1981 ontbreekt de pendel die ik haar had gegeven was zwanger okt 2008, geslacht weet ik niet meer, maar die is uitgekomen, zou jij haar kunnen toevoegen?
    Overigens mag je mijn pendel naar november doorschuiven, ik heb opnieuw gependeld, mijn mannetje is momenteel niet zo van het klussen en mijn voorgevoel was ook al niet goed voor okt, nieuwe pendel is nov zwanger van een jongen.

Alvast bedankt ;)

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Spannend voor je, ik hoop dat je alsnog positief test of anders dat de :evil: goed doorbreken, alles beter dan die onzekerheid ;)

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    als antwoord op het onderwerp: nee ik geloof er niet in.

maar ik zie dat het inmiddels een heel -kletstopic- is geworden. dus mijn antwoord zal er niet veel toe doen,

veel plezier hier!

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Mijn pendel voor zwanger in oktober mag op rood...Ben dinsdag ongi geworden. Maar heb nu ovutesten besteld, dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ben er in elk geval wel zeker van, dat ik dus gewoon eisprongen heb haha

10. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hey allemaal,
    Ik ben dinsdag een beetje ongesteld geworden en daarbij bruin bloed verloren. Maar vandaag helemaal niks meer te bekennen. Dus om mijn nieuwsgierigheid de overhand te geven deed ik effe tussen neus en lippen door een zwangerschapstest. Check mijn album!

Alies05 ik kan je wel zoenen denk ik.

11. Niet meer actief

Hoi,

Kan hier ook gependelt worden over wanneer je eisprong komt?
    Ik vraag me af of hij al is geweest, en of wanneer hij dan komt?
    Wie kan dat voor mij pendelen.
    Weet niet of je daar ook gegevens voor nodig hebt.

Naam verwijderd, op eigen verzoek.

Alvast bedankt.

12. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    had 6 mensen die pendelden dat ik in november zwanger zou raken en Alies05 zei oktober. Nou mooi in het midden...
    Check album aaahahhhahhhaaaaa

13. Niet meer actief

Zwanger!
    Gefeliciteerd Sjaam!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    van harte meid

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Gefeliciteerd Sjaam

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sjaam, gefeliciteerd. Maar ben je dan zo vroeg zwanger? Dat kan toch haast niet?

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Gefeliciteerd sjaam!

Hoe zit het met je banner?
    Je kan toch niet al zo vroeg getest hebben?
    NOg geen eens een week naar je ei zou je dan al getest moeten hebben nu namelijk...

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hey je ongesteldheid heeft toch niet doorgezet. Jippie! Weer een pendel goed. :D
    Gefeliciteerd!
    Eh vanwaar wil je mij zoenen? De pendel heeft het goede antwoord gegeven. Ik hield 'm alleen maar vast en stelde de vragen. :)

19. Niet meer actief

@ alies05,

Ik hoop dat ik je ook snel een zoen mag gaan geven.
    Jij hebt de pendel ook voor mijn vraag vast gehad;

Alies05; November 2008 wordt jongen (2x gependeld)

Ik hoop het zo.

20. Niet meer actief

@alies05,

Zou je voor mij misschien willen pendelen met de vraag of mijn eitje al is geweest en als hij nog moet komen, op welke dag die gaat vallen?

Naam verwijderd, op eigen verzoek.

Alvast bedankt.

Deel Deze Pagina