Ik heb het vermoeden dat ze vanaf haar eisprong als zwanger gerekend heeft i.p.v. 1e dag van haar laatste ongesteld, want ik heb ff gezocht en rond 16 oktober had ze haar eisprong. Dus is ze vermoed ik 2 weken verder heen dan wat haar banner vermeldt.
PB me maar ff. Ik zal een poging wagen. De verloren ei van Pioen had ik bij toeval ook goed gependeld.
Sjaam gefeliciteerd. wat een mooie duidelijke streep Kan het alleen niet zijn dat je al verder bent als 2 weken en 3 dagen vooral met zo'n duidelijke test.
Ow en nu ben je al 53 weken zwanger. je hebt nu al last van de hormonen zie ik. ow en nu 1 week. Gaat lekker.
Sjaam je banner klopt nog steeds niet meid. Ff de eerste dag van je laatste ongi in vullen en niet vergeten de link in je profiel te zetten en op opslaan te klikken
Ik ben me nu trouwens meer aan het verdiepen in het nummerologie. Heel mooi is dat. Pendelen lukt me niet en blijft altijd stil hangen.
Zo gaat het goed. Wedden dat het ons geluk gaat brengen die November-zwanger-dans. Ik doe hem nog maar een keer, wie weet. Ik weet waarschijnlijk 20 November meer, en misschien doe ik dan wel de echt zwanger dans.