Als we allemaal ervoor gaan dansen doe ik natuurlijk gezellig mee Ten slotte wil ik ook in nov zwanger zijn nogmaals dans \/
volgens banner eisprong vandaag, maar nog niet hoor ! Vorige maand zo een rare maand gehad, was 3 dagen overtijd. Werd dus na 3 dagen toch nog ongi. Op woensdagmiddag, en Vrijdagmiddag niks meer. dus maar 2 dagen. En niet zo zwaar als normaal. Toch maar 'dag 3' (terwijl ik niet ongi meer was) met me clomid begonnen. Maar nog steeds geen eisprong ! Ovutesten laten een superlicht streepje zien, al 3 dagen. Nog nooit heb ik zulke lichte ovutesten gehad. In al die maanden dat ik ze gebruik ! Wat is dat toch ? Zou de clomid nog wel zijn werk doen ?
Lieve meiden. Allemaal heel veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger zullen raken. Bedankt voor jullie lieve reacties en de leuke tijd op dit forum., Ik ga verder kijken! Succes
Jee volgens de pendels worden er wel veel meiden zwanger in November?! Welke ronde is dit voor de november wachters? Mijne de 3e, maar heb cyclussen van 56 dagen...
vliegje dit is ook mijn derde ronde gelukkig heb ik niet zo'n lange cyclus dat scheelt wel en ik hoop zeker dat de pendels voor nov uitkomen sterkte met wachten dames
Dit is m'n eerste ronde, jeetje ik vind het zo spannend! Moet nog wel ffies wacten totdat ik kan testen, ben ook blij dat ik geen testen meer in huis heb want anders had ik waarschijnlijk geen gedult gehad Succes Allemaal! Liefs
ik heb gisterenavond een test gedaan en zag een licht streepje,ga namiddag nog eens testen ,hoelang zou ik dan het best niet naar het wc gaan om iets geconcentreerder te hebben ?ik zal maar niet te veel zweven
Nou de zijn nu echt goed doorgebroken hoor, geen twijfel meer mogelijk. Gelukkig maar, we kunnen nu vrolijk de volgende ronde in. Which reminds me, novemberzwangerdans! \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ O ja, ik heb ook een nieuwe pendel van Alies, zwanger in nov van een meisje, dus bij de volgende update even meenemen graag. Bedankt en tot snel!
hey meiden! ik zag een nieuwe zwangere!sjaam gefeliciteerd! ik heb net een pb gestuurd naar alies05 om mijn ei even te zoeken haha ik heb ongelofelijke lastige cyclussen,dus weet niet wanneer nod is dus al zeker niet wanneer mijn ei zich meld...... vind het ook leuk om te laten doen duimen draaien hier voor iedereen!
Als ik straks maar niet voor iedereen eitjes moet zoeken. Heb nu al weer 2 aanvragen om een ei te zoeken. Tis nog niet eens pasen. Die van Pioen was denk ik puur toeval dat mijn pendel 'm goed aangaf.
Sjaam gefeliciteerd met je zwangerschap! Alies heeft november een meisje voor me gependeld, zou iemand dat voor mij op de lijst willen zetten? Ik hoop echt dat ze gelijk krijgt!