O spannend! Heb je al getest? En wat zeiden de pendels bij jou, en van wie? Ben zoooo benieuwd Is het toeval, pendeldames, dat er veel in nov. gependeld is? Als we het zo zien, zouden we een babyboom krijgen in juli
ow maar je moet niet hoor....vond het gewoon leuk om te doen hihi denk dat je wel genoeg andere aanvragen hebt...laat maar zijn hoor
ik geloof er wel enigzins in, mijn schoonvader heeft dat ook bij ons gedaan om te kijken wat wij mogen verwachten, en hij heeft gelijk gehad, nu zal de tijd het uitwijzen op hij over de andere voorspellingen ook gelijk heeft ( maar dat duurt nog een paar jaar )
Bootsy spannend meid zie dat je nog steeds niet ongi bent laat je morgen wel snel weten hoe en wat ik duim iig meid
Ja hoor... ik zal het hier meteen laten weten... Als ik tenminste het niet helemaal ga vieren haha Nee, ik denk echt nog steeds dat ik gewoon later ongi word... Dus heb wel een klein beetje spanning, maar niet zenuwachtig of zo. Misschien morgenvroeg of zo... En ik hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben. Lief van je dat je er op let
Oe meis spannend hoor.. Ik ben benieuwd! Hoop dat jouw pendel ook voor mij over een paar daagjes uitkomt hihi.. Ik ga voor je duimen!
nou bootsy ik zal voor je duimen ik ga morgen ook weer testen en hoop ook eindelijk wat meer duidelijkheid te krijgen nu we zullen zien liefs patty
hoi pattyyyyyyyyy hier ikke weer ik steek morgenvroeg de kaarsen weer aan en hoop echt heel erg dat ie positief is ps ben offline op msn dus schreeuw maar even hahaha als je hard genoeg schreeuwt hoor ik je aan de andere kant van de straat hihihihihi. liefs ikke
hey allemaal, ik wilde even melde dat mn eigen pendel klopt (datum van eerste posi test en maand kloppen) ik heb gister en vandaag licht positief getest Pendels Ik zal ze zo snel mogelijk iedereen pendelen die me hebben gemailt. Dit is even stil komen te liggen door hechtingen in mn hand en ik zat steeds zo te trillen.
claire gefeliciteerd! hier nog geen nieuws,moet nog een ei vinden eerst he.... heb zojuist ovutestjes besteld.wie weet doet dit iets goeds v ons