nou meiden ik heb weer getest en helaas alweer negatief aangezien ik een cyclus heb van 5 tot 7 weken en ik uitging van een 6 weekse is het nu uit gesloten dat ik die heb gehad en ben ik nu over gestapt naar mijn 7 weekse cyclus dat zou betekenen dat ik nu mijn nod dag heb al zie ik het erg somber in het zou dus nog kunnen dus volgende week test ik nog een keer is ie dan weer nega en ben ik nog niet ongi dan bel ik de ha want dit zet zo ook geen zoden aan de dijk zo ik hou jullie op de hoogte liefs patty ps ik zal mijn banner ook even veranderen naar een 7 weekse i.p.v. 6 weekse cylcus iedereen die nog moet testen heel erg veel succes en iedereen die zwanger is gefeliciteerd
Patty wat jammer.... Maar hier hetzelfde... negatief, zoals verwacht. Doet natuurlijk nog wel pijn, maar tja....
patty wat jammer nu....maaaaaaaaaaaaaaaar geen bloed geeft nog altijd moed toch? wie ging er vandaag testen?bootsy?of heb ik hethelemaal mis
hmm balen he bootsy en het erge is je kan gewoon niet anders dan wachten en daar word ik zo onzeker van nu kan het voor mij altijd nog als ik weer die 7 weken cyclus heb dan hoef je niet direct op je nod dag posi te testen maar ik hoop nu nergens meer op we zien wel en anders volgende week naar ha ik hoop voor jou dat je snel zekerheid hebt en duim dat ie alsnog posi gaat worden veel sterkte met afwachten liefs patty
Balen meiden! Hopelijk snel een positieve test en anders snel door naar de volgende ronde... sterkte nog! x-je
hoi tearke ik weet niet of ie voor mij bedoelt is maar wij zijn vanaf augustus 2006 bezig voor een 2e kindje dus ronde 24 ongeveer nu liefs patty
thnx robertha jah dat hoop ik ook en als ik dan toch niet zwanger ben hoop ik dat ik nu heel snel ongi ga worden weet ik iniedergeval waar ik aan toe ben die onzekerheid is niks liefs patty
hey meisie denk dat je nog wel slaapt maar het heeft niet mogen baten hahaha ik heb mezelf nu door gezet naar mijn 7 weekse cyclus 6 weekse kan niet meer want dan had ie met een week overtijd wel posi moeten zijn en met mijn 7 weekse heb ik nu mijn nod en ben ik morgen pas echt overtijd dus we blijven nog 1 week hopen en duimen en anders als ik nog niet ongi ben gaan we naar de ha dus nog 1 week en dan weet ik meer
Hoi Hoi allemaal Ik heb me hier ook aangemeld om te pendelen Ik pendel nu zo'n 6 jaar... mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel! Pendel minimaal 1 keer per week voor alle mailtjes die ik heb binnen gekregen... groetjes Kiwi
Bootsy en patty heel veel sterkte met deze onzekerheid hoop dat jullie toch snel een posi test in handen hebben of dan toch maar ongi worden alles beter als deze onzekerheid natuurlijk.
Bootsy en Patti ik duim volop voor jullie, laat't ons hopen, he! Hier is't aftellen naar maandag. Dan terug bij de gyn gaan om te zien of de follikels mooi gegroeid zijn of ofdat er een eisprong geweest is! Echt spannend. Hoop het, anders moeten er zware behandelingen gestart worden! Kiwi08: welkom hier! Je hebt pb! Groetjes
Patty, jee ook zo lang! Mijn cyclus is 8 weken.... Heb je wel je ei gevoeld dan? Want dan zou je die vorige week gehad moeten hebben. Temp je? Bootsy, negatief, maar nog geen bloed?
hey meiden! balen dat ie negatief was! maar ook ik blijf voor jullie duimen en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt want die onzekerheid is inderdaad niks! liefs
hoi vliegje ik dacht dat ik in week 3 mijn ei voelde (dat kan dus niet achteraf) dat zou betekenen dat ik dit keer een cyclus van 5 weken had nu dit kan dus allang niet meer toen ben ik maar van het gemiddelde uit gegaan dus 6 weken ook dit kan niet meer zit vandaag precies op 7 weken en dat betekend dat ik 14 dagen terug mijn ei moet hebben gehad en niet vorige week want dan zou ik een cyclus van 8 weken hebben dus ik hoop dat ik een cyclus van 7 weken heb dit keer en dat ik dus nog iets te vroeg heb getest en dat ik in de loop van volgende week een mooie posi test heb al begin ik het nu wel somber in te zien liefs patty
@alle meiden dank julllie voor het meeleven en duimen doet me erg goed ik hoop dat jullie nog ff door willen gaan met duimen zal het hard nodig hebben en dan hoop ik in de loop van volgende week een posi test te kunnen mededelen liefs patty
Bootsy balen meid Ik zou nog ff een paar dagen afwachten anders toch ff contact opnemen met je ha wel raar mischien sla je een cyclus over