Pendel zegt komende IUI word ok, meisje en mei mamma Ben benieuwd. Ik hou jullie in de gaten meiden en duim voor iedereen!
nou ik heb ff meegelezen en heb t ook s uitgeprobeerd bij mezlf.. d persoonlijke vragen klopte.. Toen gevraagd of er nog een 4e kindje kwam (we willen eigenlijk stoppen) en t antwoord was ja.. daarna gevraagd of ik binnen nu en een half jaar zwanger zou raken NEE binnen nu en en jaar NEE binnen nu en 2 jaar JA 1 kindje NEE 2 kindjes NEE 3Ling. JA.. dussssssssssssssssssssssssssssss..... Nou ik ben benieuwd.. als het uitkomt over 2 jr dan zijn jullie de eerste die het horen....hahahahaha.. Allemaal succes...
eem vriendin van mij had gister voor mij gependeld, of deze zwangerschap goed zou gaan. Volgens haar en de pendel zal de zwangerschap niet vlekkeloos verlopen ( maakt me weinig uit) en zal ik door middel van een keizersnede een meisje krijgen. ( maakt me ook weinig uit als ik maar een gezond kindje in me armen mag houden) Wil binnenkort nog door iemand anders laten pendelen.
nou zoals het nu lijkt kwam die van mijzelf niet uit lijkt dr toch echt op dat ik vandaag ongi heb. wel een dagie te vroeg maar jah is toch echt helder bloed. ben dan natuurlijk machtig nieuwsgierig want jah weet nu antwoord toch al jah en heb nog eens gedaan maar hij blijft aangeven dat ik zwanger ben en niet ongi echt heel appart dus. mijn temp was ook lager dus ik heb dr niet zoveel hop meer hoop dat het deze mnd raak is. dus op naar de volgende.
wauw Roeltje, spannend! Hou ons op de hoogte, hé! Tja, hoe de pendel werkt is denk ik iets dat ons te boven gaat. ik denk dat er iets in ons menselijk zijn is dat de pendel een leiding geeft maar dat wil niet zeggen dat het helemaal betrouwbaar is natuurlijk. Bij sommigen komt het uit en bij anderen niet. Mijn kaartlegster zei ook dat ik dit jaar nog zwanger zou worden. Zij kreeg september/oktober door maar dat kan zwanger zijn of bevallen. Als het bevallen is in september dan klopt de pendel. Zij dacht of een 2ling of nog 2 kindjes erbij. Pendel zegt nu meisje en in 2010 een jongen (2 in totaal dus) Spannend allemaal,he!
Hallo iedereen, Ik heb het een beetje gevolgd. Ben helemaal niet zo bekend met pendelen. Wij willen graag een 2e kindje en beginnen volgende maand zeg maar Kan iemand voor mij pendelen? Ikzelf snap er weinig van namelijk. Vorige keer ben ik door de pil heen zwanger geworden. Ben benieuwd of het deze keer ook snel lukt! En of het weer een meisje wordt, of toch een jongen. Normale bevalling of keizersnede? Hahaha...een hoop vragen dus. Ik hoop het! Groetjes, Shaula
so zie dat topic nu pas... ik kan me herinneren dat ik dat vroeger ook gedaan heb en heb dat later met mijn vriend ook ooit gedaan! alleen weet ik helaas niet wat er uitkwam. in ieder geval meerdere kids maar of dat er nu 2 of 3 waren weet ik niet meer. zal hetdadelijk nog eens proberen
Zuurtje bedankt voor het pendelen. Bij Zuurtje komt er net al bij mij nov 08 van een tweeling een jongen en een meisje. En inderdaad moet ik wel eerst naar de gyn.
Willen jullie die er van mij ook bij zetten, ben daar niet zo handig in. november 2008 zwanger van een meisje
Bij mij zei de pendel: januari 2009 zwanger van een meisje. Mag er ook bij. Zuurtje thnx,voor het pendelen
Grappig, Ik vroeg of ik zwanger was en het was een ja, vroeg of het een jongen werd ook een ja. en toen ik vroeg of ik deze week positief ging testen ging ie tegen de klok in
Pendel van Zuurtje: november 2008 zwanger van een tweeling. een jongen en een meisje Mijn pendel: oktober 2008 zwanger, meisje Ik ben benieuwd... Zuurtje bedankt voor het pendelen!
bij mij kan er dus wat anders komen te staan als ik vanmiddag meer tijd heb dan zoek ik de lijst wel ff op. ik ben dus gependeld en daar kwma uit okt 08 een jongen hihih heel anders dan mijn eigen dus. maar jah die kwma niet uit want ben ongi nu.
ik kon vandaag ook testen, hartstikke negatief, maar nog altijd geen ongi te bespeuren, en weer een horizontale streep op de test! pfffffff!
hey zuurtje, wil je voor mij ook eens pendelen? Ik wil gewoon eens vergelijken. Wanneer zwanger en wat het wordt? Groetjes
nou heb dus voor mezelf gependeld ja is rondjes nee is heen en weer krijgen wij maar 1 kindje samen en is ons gezin dan compleet? nee krijgen wij 2 kindjes samen en is ons gezin dan compleet? nee krijgen wij 3 kindjes en is ons gezin dan compleet? ja nu zwanger? Ja Een tweeling? Ja een jongen? Ja een meisje? pendel bleef stil hangen? twee jongens? nee {pendel is het duidelijk niet eens over de geslachten} krijg ik een mk? nee blijft van de tweeling maar 1 kinjde over? is mijn eerste kindje een dochter? ja {klopt dus} ik dacht bij mezelf ik krijg misschien allemaal mijn "wensen' uit dat je onbedoeld toch beweegt.. maar dit is hiero niet het geval! vind het wel eng dat de pendel niet wee of ik nog een meisje als tweede zou krijgen?
Ik ben ook zo benieuwd! Kan iemand mij anders uitleggen hoe je het moet doen? Is het mogelijk dat een ander het voor je doet of moet je het echt zelf doen? Thnx alvast!
het is heel simpel om het zelf te doen hoor.... je moet ff je rust opzoeken vin ik dat wel! je pakt een kettinkje met een ring ofzo! mij hebben ze vroeger geleerd dat je het het beste kunt doen met iets wat je altijd om hebt! dat hou je boven je hand en je vraagt eerst wat ja en wat nee is {om de beurt natuurlijk} en dan begin je met vragen! mij hebben ze ook geleerd om hem na elk antwoord even op je hand te laten rusten en dan omhoog te halen zodat ie bijna stil is en dan te vragen en dan te wachten... dit is wat ik weet en gedaan heb
Hallo allemaal, Ik heb vandaag weer gependeld en er komt hetzelfde uit als gister dus dat is erl leuk om te zien. Ik zou nu zwanger kunnen zijn van een meisje en in juni 2009 ben ik dan uitgeteld. Gevraagd wanneer ik kon testen en dat zou over 17 dagen zijn, laat dan net mijn langste syclus ook afgelopen zijn. Ik hoop het heel erg dat het uitkomt! Ik heb deze maand getemp en ovutesten gedaan dus wist precies wanneer ik moest klussen. 1 dag voor ei hebben we tenminste geklust, maar op dag van ei liet mijn man het afweten waar ik nu dus heel erg boos om ben! maar hopelijk is 1 dag ervoor ook goed genoeg geweest. We zullen zien! Liefs Lisette