PENDELLIJST AUG/SEPT 10 foute pendels, 2 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst SEPTEMBER 10 foute pendels, 5 goed. Zie pagina 113 voor de complete lijst OKTOBER Depsje1977: zwanger van een jongetje Mamasuus: - zwanger van een jongen (door alies) - zwanger van een meid (door zuurtje) - zwanger van meid of jongen (door mezelf) Thegirl1980: zwanger van een jongen Marsab: - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door zuurtje) - zwanger van tweeling: jongen en meisje (door Missy24) - zwanger van een tweeling: jongen en meisje (door Redirosoe) - zwanger van een meisje (door mezelf) Pioen: zwanger van een jongen (zelf, Supernanny, Alies05, Bootsy, Justfem en Zuurtje) Zuurtje: zwanger van een meisje Feline1986: zwanger van een meisje. Patty24: zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. Senna04: zwanger van een jongen Limmeke: zwanger van een meisje Jojo82: zwanger van een jongen Tummetje: zwanger van een meisje Lily: zwanger van een meisje Maar29: zwanger van een meisje Supernanny: zwanger van een meisje (Zelf, Jojo82, Weetjewel, Limmeke) Sanne: zwanger van een jongen Redirosoe: zwanger van een jongen (door mezelf/ debby/ jeweetwel/ alies05 ) Mik: - zwanger van een meisje (door alies05) - zwanger van een meisje (door zuurtje) - zwanger van een meisje (door weetjewel) mama van Tessa: - 2 pendels zwanger van een meisje - 3 pendels zwanger van een jongen Laurence85: - zwanger van een jongen (door mezelf) - zwanger van een drieling: 2 meisjes en 1 jongen (door Zuurtje) Zeepbel83: zwanger van een jongen (door Alies05) Napje: -zwanger van een jongen (door Zuurtje en Alies05) - zwanger van een meisje (door Bootsy) Nijntje27: zwanger van een jongen (door Alies05) Sjaam: zwanger van een meisje (door Alies05) Maar29: - zwanger van een meisje (2x) - zwanger van een jongen - zwanger van een ? Rootje79: - zwanger van een jongen (door Alies05, bootsy) - zwanger van een meisje (door zuurtje, justfem, claire85, maar29) tamtam- zwanger van een meisje (door lautjuh85) Inggrid - zwanger van een jongetje (door Alies05) Mystic Sun - zwanger van een jongetje (door Alies05) Luukske - zwanger van een meisje (Alies05) Bootsy - zwanger van een 2ling jongen en meisje (zelf, Veer86, Supernanny en Justfem) Joeke - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Burningkarma - zwanger van een jongen (zelf) Joyce84 - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Melina01 - zwanger van een meisje (door Supernanny) Katjak79 - zwanger van een jongen (door Alies05) Northern - zwanger van een jongen (door Caruli en Alies05 en Supernanny) Miamel - zwanger van een ? (door myprecious) Mmooi - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Madeliefjuh - zwanger van 2 jongens (zelf) - zwanger van een meisje (door justfem) Justfem - zwanger van een jongen (zelf) Patty24 - nu zwanger (15/10/08 van een jongen (door justfem) Nanna - nu zwanger (15/10/08 van een meisje (zelf) Nanske - zwanger van een jongen pos.test in november (door Justfem) rinnie - zwanger van een jongen (door alies05) Luukske - zwanger van een meisje (door Alies05, Bootsy, claire85 en zelf) Vanillivi - zwanger van een meisje (door zuurtje, bootsy) Rose1982 - zwanger van een meisje (5x gependeld) Marb - zwanger van een jongen (door Caruli) Bianca - zwanger van een meisje (zelf) sdon - zwanger van een meisje (door Justfem) caruli - zwanger van een meisje (door ?) kita29 - zwanger van een meisje (door Justfem) shanna23 - zwanger van een meisje (door Bootsy en Justfem, zelf) kweb - zwanger van een meisje (door Bootsy, zelf) Jodi1981 - zwanger van een meisje (door Justfem) angel68 - zwanger van meisje oktober 29/10 ovulatie, pos.test 7 november (zelf) - zwanger van een meisje (door Bootsy) - zwanger van een jongen (door Alies05) Kaatje - zwanger van een meisje (door Bootsy) mama van youri - zwanger van een jongen (door Supernanny) nijntje27 - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door Supernanny) claire85 - zwanger van een ? (zelf) marjoleindv - zwanger van een meisje (door Alies05) annettev - zwanger van een jongen (bootsy) NOVEMBER Supernanny: - zwanger van meisje (Alies05, Maar29, LadyJoey) - zwanger van een tweeling: meisje en jongen (Zuurtje) Weetjewel: zwanger van een tweeling Romie: zwanger van een meisje Kleintje84: zwanger van een tweeling: jongen en meisje, keizersnede, in augustus (door jojo82) LadyJoey: zwanger van een jongen Meduusje: zwanger van een meisje Bianca: zwanger van een meisje (door alies05, redirosoe en Maar29) Niekster : zwanger van een meisje Napje: zwanger van een jongen (door Supernanny en Redirosoe) Marsab: - zwanger van een jongen (door Alies05, jeweetwel) - zwanger van een meisje (door maar29, bootsy, justfem) Anja209: zwanger van een meisje Sjaam: - zwanger van een meisje (door Zuurtje) - zwanger van een meisje (door Supernanny) - zwanger van een meisje (door Missy24) Mik: zwanger van een tweeling: meisje (door marsab) Mystic Sun - zwanger van een meisje (door Maar29) Nanny - zwanger van ... Bootsy - zwanger van een meisje (door Alies05) Joeke - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) Joyce84 - zwanger van een meisje (door Alies05 & Bootsy) - zwanger van een jongen (door Alexia R) Lenos - zwanger van een meisje (door Alies05) Dazwa - zwanger van een jongen (door Alies05) Nhene - zwanger van een meisje Miamel - zwanger van een meisje (door Alies05) Melanietje - zwanger van een meisje (door Zuurtje & Supernanny) Trots - zwanger van een meisje debozoe - 2x pendel zwanger v.e. jongen, 1x pendel zwanger v.e. meisje rinnie - zwanger van een jongen (door zuurtje) Vanillivi - zwanger van een meisje (door alies05) es1977 - zwanger van een meisje (door Bootsy) Sjanienu - zwanger van een meisje (door Bootsy & Alies05) Bright - zwanger van een jongen (door Alies05) Jodi1981 - zwanger van een jongen (door Bootsy) sdon - zwanger van een jongen (door Alies05) weberke - zwanger van een meisje (door Bootsy) - zwanger van een ? (door Justfem) - zwanger van een jongen (door Alies05) IlonaHokkeling - zwanger van een jongen (door Justfem en Alies05) - zwanger van een meisje (door Bootsy) knippy - zwanger van een meisje, pos.test december (zelf) vliegje - zwanger van een meisje (door Caruli, Alies05 en Bootsy) kweb - zwanger van een jongen (door Justfem) hannelore - zwanger van een meisje (door Justfem) angel68 - zwanger van een meisje (door Zuurtje) - zwanger van een jongen (door Alies05) tessaa - zwanger van een meisje (door Bootsy) Ellenk - zwanger van een jongen (door Zuurtje) wendyvanliemde - zwanger van jongen (door Alies05, mama suus, Chantal AvG, bootsy) wendyvanliemde - zwanger van meisje (door Maar29 + Nanna) Kaatje80 - zwanger van 2 meisjes (door Zuurtje) - zwanger van een jongen (door Supernanny) mama van youri - zwanger van een meisje (door Zuurtje, Justfem en Alies05) - zwanger van een jongen (door Bootsy) Nijntje27 - zwanger van een meisje (door Bootsy) Liesben[/]b - zwanger van een meisje (zelf) feline1986[ - zwanger van een meisje (door Justfem) xnancex1 - zwanger van een meisje (door Justfem) - zwanger van een jongen (door Alies05) spirit70 - zwanger van een meisje (door Justfem, door Alies05) sjaam - zwanger van een ? (door bootsy) justfem - zwanger van een jongen (zelf) rootje79 - zwanger van een meisje (door Alies05) DECEMBER Kleintje84: zwanger van een jongen, natuurlijke bevalling (door Alies05) Jojo82: zwanger van een jongen Bianca: zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee (door mezelf) Niekster: zwanger van een meisje Catje86: zwanger van een meisje Mystic Sun: zwanger van een meisje (door zuurtje) Napje: zwanger van een jongetje (door Maar29) Lenos - zwanger van een jongen (door Claire85) Miamel - zwanger van een jongen (door Zuurtje) Inggrid - zwanger van een jongen (door Bootsy en ?) debozoe - zwanger van een meisje nanny - zwanger van een meisje (door Alies05) es1977 - zwanger van een jongen (door Alies05) Sjanienu - zwanger van een jongen (door Justfem) Bright - zwanger van een meisje (door Maar, Justfem, Supernanny en Bootsy) ilayda - zwanger van een jongen (door Justfem) knippy - zwanger van een meisje (door Bootsy) - zwanger van een jongen (door Justfem) Northern - zwanger van een jongen (door Zuurtje, Supernanny en Redirosoe roberta - zwanger van een meisje (door Bootsy, Justfem) kweb - zwanger van een meisje (door Alies05) hannelore - zwanger van een meisje (door Alies05 en Bootsy) angel68 - zwanger van een jongen (door Bootsy) wendyvanliemde - zwanger van jongen (door luukske) wendyvanliemde - zwanger van meisje (door LadyJoey + Missy24 + justfem) sjan - zwanger van een meisje (door Bootsy) blubje - zwanger van een jongen (door ?) merels - zwanger van een jongen en meisje (door Bootsy) - zwanger van een meisje (door Alies05 en Justfem) xnancex1 - zwanger van een meisje (door Bootsy) spirit70 - zwanger van een jongen (door Bootsty) supernanny zwanger van een meisje (door Bootsy en zelf) tearke - zwanger van een meisje (door Justfem, Bootsy en Alies05) Luukse - zwanger van een meisje (door Bootsy, Alies05 en zelf) annettev - zwanger van een jongen (door Alies05) - zwanger van een meisje (door Justfem) 2009 JANUARI kweb - zwanger in 2009 van een ? (door Nanna) Sjaam - zwanger van een jongen (door maar29) Mik - zwanger van een jongetje (door missy24) Denicepino - zwanger van een tweeling: jongen en meisje, bevalt in sept 2009 via keizersnee Mercedes - zwanger van een meisje Zeepbel83 - zwanger van een meisje Marsab - zwanger van een meisje (door Supernanny) Bright - zwanger van een jongen (door Claire) Luukske - zwanger van een meisje (Zuurtje en Alexia) es1977 - zwanger van een meisje (door Claire85) - zwanger van ? (Alexia) Sjanienu -januari 2009 zwanger van een jongen (door Claire85) angel68 - zwanger van een meisje (door Justfem) Ellenk - zwanger van een jongen (door Claire85) Kaatje80 - zwanger van een jongen (door Alies05 en Justfem) Nijntje27 - zwanger van een meisje (door Weetjewel) spirit70 - zwanger van een meisje (door Caruli) Luukske - zwanger van een meisje (door Zuurtje en Alexia) FEBRUARI Dazwa - zwanger van een meisje (justfem) Burningkarma - zwanger van een meisje (door Alies05) Knippy - zwanger van een meisje (door Alies05) MAART Juuls - zwanger van een meisje Mik - zwanger van een meisje APRIL Bianca - zwanger van een jongetje (door supernanny) MyPrecious - zwanger van een tweeling: jongen en meisje Kaatje80 - zwanger van een jongen en een meisje (door Weetjewel) MEI Veer86 - zwanger van een jongen 2010 Dazwa - April 2010 zwanger van een tweeling Mamasuus 2010 zwanger van een jongen (door zuurtje en mezelf) 27 goede pendels 81 foute pendels Om de foto te plaatsen kun je deze url gebruiken je moet alleen de spatie weghalen bij de laatste IMG] http://i47.photobucket.com/albums/f198/dburghouwt/pendelen.jpg[/IMG ] Annettev je staat er tussen. zeepbel83 / tamtam / mystic sun / rinnie / luukske / rose1982 / bianca / sdon / caruli / kita29 en kweb heb ik op rood gezet. Als er nog meer veranderingen zijn zeg het maar.
Marjoleindv PROFICIAT! Zal het nogeens proberen ,zijn er dames die zich geroepen voelen om eens voor ons te willen pendelen? Ik heb onlangs 2 miskramen achter de rug en op een andere forum ooit was er toen voor me juist gependeld maar die dame doet het niet meer. Ik ken er totaal niets van en had graag wat hulp gehad als dat kon. ik duim voor de aftellers! Groetjes Nadine & co
Hey even een vraagje over het pendelen. Alies05 heeft voor mij gependeld december '08 jongen, maar betekend dat dat ik in december een positieve test in handen krijg, of dat ik in december zwanger raak ? Ben zooooooo enthousiast! Ik hooop echt dat het uitkomt
Ik ben bang dat mijn pendels van oktober niet gaan uitkomen Heb vanmorgen negatief getest Maar heb een wisselende cyclus van 28 tot 32 dagen, zit nu op dag 28. Even afwachten dus..........nog geen ongi tekenen................
Ga dan idd maar uit van je langste cyclus. (het kan dus nog alle kanten op) Positief blijven hoor! Marjoleindv, van harte en geniet van je zwangerschap!
Hoi meiden, Toen deze topic startte stond ik er voor September op. Jammer genoeg was het toch negatief.In oktober hebben we de 1e IUI gedaan maar ik ben 5 dagen geleden ongie geworden.Nu bezig voor de 2e IUI. Zou er iemand voor mij kunnen/willen pendelen? Ik zit nu op dag 3 van de Puregon injecties voor de IUI. En heb a.s. vrijdag de 1e follikelecho.Het is weer onwijs spannend.
effe een vraagje: hoelang moesten jullie wachten op het antwoord van de pendelaars? ik ben een beetje ongeduldig groetjes sofie
@Sofie28 Je moet wel even geduld hebben hoor ze hebben niet altijd de tijd om het te doen..maar je heb redelijk snel antwoord terug meestal binnen 1 a 2 dagen toch wel gewoon geduld hebben al is het moeilijk... @iemand die de pendellijsten veranderd... ik wil er ook graag op Zelf : Nu zwanger van meisje Bootsy : Nu zwanger van jongen Alies05 : Nu zwanger van meisje posi test 5 nov
@ladyjvm ja,ik weet dat ik geduld moet hebben,maar ik zou graag bevestiging willen(zoals iedereen)! heb het vrijdag aangevraagt,maar tot nu toe nog geen "uitslag"! groetjes sofie
gisteravond zelf voor het eerst naald en draad gebruikt, uitkomst was zwanger en uitslag: meisje. Vanochtend POSITIEF getest whoehoeeeeee