Goh Patty, wat spannend! Stel je voor dat je wel een cyclus van 5 weken had, dan ben je al een end op weg nu! haha. Heb je al een x getest?
Probleempje ik wilde de pendels weg werken en was iedereen zn gegevens aan t opschrijven en ik wilde 1 berichtje verwijderen... maar klikte verkeerd en ben dus alles kwijt Dus als je nog gependelt wilt worden pb me even overnieuw, sorry
Hey Danjo, Las dat het weer fout gegaan is. Jammer zeg meid! Kijk maar even onderin de banners wie er pendelt. Je kunt ze beter ff een PB sturen.
Wil iemand me op de lijst erbij zetten! Nov meisje door zuurtje Nov meisje door weet je wel Nov meisje door supernanny Dankje! Nou maar hopen dat het uitkomt!
Ik heb vorige week gependeld voor meisje1987, de pendel was: zwanger geraakt in okt, nov: pos test Ik zag net in een berichtje dat ik weg wilde gooide dat mijn pendel is uitgekomen haar banner staat nu op 3 weken en 5 dagen zwanger. Alies zou jij haar toe willen voegen aan de lijst ik zag dat ze er nog niet op stond.
weet je zeker dat het meisje1987 is? Want als ik onder haar naam zoek staat er dat ze 7 dagen overtijd is.
Euhm kan aan mij liggen hoor, maar in de lijst staan er vanaf november al pendels in het rood... maar dat kunnen ze nu toch nog niet weten? Daar moeten ze toch eerst voor gaan testen, lijkt mij
Hoi Hoi, Heb net weer twee pendel uitslagen d'r bij. Mogen die ook weer op de lijst? Marie-claire: jan. jongen Supernanny: nov (nu) meisje Zou iemand mij weer op de lijst willen zetten? Alvast bedankt!
Ik ben nu weer pendeluitslagen aan het verzamelen. Morgenavond werk ik de pendellijst weer bij. Dus als er nog meiden zijn die er ook op moeten dan hoor ik het wel.