Mijn pendeluitslagen tot nu toe zijn: Claire85: Nov 2008 zwanger meisje.Test posi begin december. Alies05:Jan 2009 zwanger van een meisje. Ik hoop er nog 1 binnen te krijgen en laat het dan weten.
ja idd. Ik heb voor een meisje87 gependeld. Zo zie je maar hoeveel variaties. Morgen zet ik haar erbij. Ik ben nu aan het verzamelen.
Ik heb er nog 1 binnen van Justfem: Zwanger: nov 2008 Pos test: dec 2008 Geslacht: meisje Dus er kunnen van mij 3 op de lijst. Alvast bedankt!
meestel werkt het niet als je het voor jezelf doet, maar vriendin heerft jaren geleden voor ons eerst een streepje gekregen (klopt dus, we hebben eenjongen) en daarna ging hij eerst heen en weer en opeens langzaam begonhij te draaien en bij mijn man precies hetzelfde dus +of het wordt een hermafrodiet hahaha, of een tweeling? wat denken jullie?
ik ben vanaf mijn 5 weekse cyclus al aan het testen ik test elke zaterdag samen met mijn vriend en soms nog stiekum een keer tussendoor hahaha deze week doe ik dat nie en wacht ik echt tot zaterdag liefs patty
Claire85 heeft voor me december van een meisje gependeld... Zou je dit op de lijst willen zetten Alies
ok,ik ben ook 3 x gependeld geweest: Nu Zwanger Van een Meisje Bevalling Rond Juli Positive test : 12 Nov door ladyjvm december 2008 zwanger van een jongen. door alies05 Zwanger: nu (geraakt in okt 2008) Test pos: nov 2008 Geslacht: meisje Vermoedelijke datum bevalling: 5 juli 2009 door justfem hopelijk komen ze uit voor deze maand! groetjes sofie
Goeiemorgen, Ik stond nog niet op de lijst, maar wilde even doorgeven dat ik een aantal goede pendels heb gehad. Wie zet het op de lijst? Zuurtje: Okt-08-M Bootsy: Okt-08-M Alies05: Nov-08-M ik heb wel pas net en dus in november getest. Dus weet niet of deze asl goed meetelt? Justfem: Dec-08-M Claire85:Jan-09-M Ik ben nu 4 weken zwanger
@pooh69: Gefeliciteerd, ik ben blij dat mijn pendel er naast zat Ik heb ws. weer een pendel goed, deze keer voor zomaar volgens mij staat ze niet op de lijst (okt=zw, pos=nov, geslacht: meisje), ze heeft al positief getest maar test voor de zekerheid nog een keer, maar een streep = streep.
clair85 heeft voor mij gependeld en..... de uitslag is NU zwanger van een meisje positivetest 5 nov wil je deze op de lijst erbij zetten alies aaaah dat is morgen ik hoop het zo.