Ja ik zel fnatuurlijk ook en ik zie dat jij eindelijk ongi bent geworden misschien maar gelukkig dan weet je waar je aan toe bent. Heel veel succes deze aankomende ronde
@knippy: spannend zal voor je duimen [-o< @bootsy: zijn de bij je langsgekomen? Ik zag dat je banner weer op een nieuwe cyclus staat.
Ja, ik had een beetje roze met afvegen, dus ik dacht meteen die banner weer op 1 Hihi, nooit verwacht dat ik blij zou zijn met de ongi Nu maar hopen dat deze pendels uitkomen... Justfem, zou misschien weer willen pendelen voor me? Heb je me gegevens nog, denk het niet, zal ik ze doorsturen?
Nou ik klus al de hele week zo'n beetje, mijn cyclus lijkt helemaal van slag heb al 7 dagen mijn eisprong gevoel, voorheen was mijn cyclus 28 toen mirena gehad, na het verwijderen mijn eerste cyclus 32, dus die heb ik nu maar voor mijn banner aangehouden, beter te veel geklust dan te weinig @bootsy: ja hoor, je gegevens heb ik idd niet meer, die postvakken hier die zijn te klein , ik kan me helemaal voorstellen dat je blij bent dat je in ieder geval iets gezien hebt van je ongi, hoop voor je dat het doorzet, en de verwachting is NOVEMBER BABY BOOM MAAND
ow jee cyclus van slag dat schiet niet op. Maar net wat je zegt beter te veel dan te weinig klussen. Je moet tenslotte alles eruit halen. Ik duim voor je mee dat het deze maand raak is.
justfem: ik voel mijn ei ook altijd 7 dagen,maar mijn gyn zei dat dat voor en na de ei-sprong is! sommige voelen het alleen voor de ei-sprong en bij sommige blijft dat gevoel nog een paar dagen! groetjes sofie
Dan hoop ik idd dat dat nu het geval is, vroeger had ik het echt maar op 1 moment, maar goed dat is al weer 3,5 jaar geleden Bedankt voor de info. @knippy: ik hou maar mijn cyclus van vorige maand aan, kan ik iig niet te vroeg gaan testen
Wow, weer zwangeren! Gefeliciteerd meiden! Bootsy, fijn dat je nu eindelijk ongi bent. Wachten is vervelend... zeker als je niet weet hoe lang je moet wachten. Op naar de volgende ronde! Alies, voor de lijst: jan 09 J door Claire85
Ja en doordat ik nu zo lang heb moeten wachten weet ik niet hoe mijn cyclus is (wist ik sowieso al niet ), maar dat word weer extra klussen deze maand... lekker als het zo koud is hihi!
Bootsy mischien handig om te gaan tempen meid goedkoop en makelijk als dan je temp omhog is gegaan dan heb je je ei gehad en dan hoort je fase nog maar ong 14 dagen te zijn
Dan gaan er heel wat testen door bij jullie, of niet?! haha. Ik heb zelf ook een schommelde cyclus, maar zit nu op dag 49, en wil nu donderdag gaan testen, maar ik ben bang dat ik dat niet ga redden....
Ik was ff op internet gaan zoeken, omdat heel veel vrouwen nega testen net na hun NOD en ook niet ongi worden, en aangezien mijn cyclus ook zo onvoorspelbaar is was ik bang ook elke dag te moeten gaan testen, maar dit vond ik, dus ik denk dat ik dit maar als maatstaf ga gebruiken. Ook raden ze aan zolang je niet ongi bent en een nega test hebt pas na 3 dagen de test weer te doen en als ie dan weer nega is weer 3 dagen verder, enz als het meer dan 19 dagen na je NOD is en er nog niks is dan raden ze je aan naar de huisarts te gaan. @bootsy: bij mij is het ook zo onregelmatig gelukkig is het koud buiten dan blijft mijn mannetje toch liever bij me in bed liggen Ik heb besloten in ronde 3 eventueel te gaan temperaturen, mijn mannetje wil niet te bewust bezig zijn met het zwanger proberen te worden en ik ook niet( komt intimiteit niet echt ten goede anders , ik slik ook al die Etos zwanger worden pillen die schijnen je cyclus stabieler te maken. @maar: nog steeds spannend voor jou!
Volgens mij was het vals alarm... Volgens mij zet het nog niet door Heb helemaal geen rood/roze meer gezien nu... Ik hoop dat het doorzet hoor! Anders toch maar weer vrijdag nog een test en daarna de dokter bellen... :'(
Ik heb een streepje maar wel nog heel licht. Ga donderdag weer testen en dan hoop ik op een knal test Misschien de pendels toch een maand te laat
@bootsy: misschien een innestelbloeding dan zou ik idd vrijdag nog een testje wagen... blijf voor je duimen, zijn onze pendels misschien toch nog goed