Jeeh en weer een pendel op groen, de tweede test was overduidelijk positief. Alies wil je haar toevoegen: Zomaar, gependeld door justfem, raakt zwanger in okt/test pos in nov en geslacht: meisje Alvast bedankt, als je wil kan ik de lijst ook wel bijwerken weet niet of je het prettiger vind als 1 iemand het blijft doen misschien wel overzichtelijker.
Ik zou minimaal wachten tot dat je 3 á 4 dagen voor NOD zit voor je weer test. liever tot je NOD maar das misschien wel erg moeilijk voor je
ja het is zoooo moeilijk vooral omdat ik al die symptomen hebt want ik heb gewoon al het gevoel dat ik zwanger ben weet het bijna zeker maar ja niks is beter dan de bevestiging van 2 streepjes he Het is zooo moeilijk maar ja ik probeer het maar vol te houden tot minstens zondag en hopelijk test ik dan gewoon posi
Hallo! Wie kan ik een berichtje sturen om te vragen of zij mij kan pendelen? Ben heel benieuwd! Alvast bedankt!
Stuur me maar een pb-tje met je voor-, achternaam en geboortedatum en je vragen, ik wil wel voor je pendelen. Vanavond pendel ik weer alle aanvragen. Grtjs Fem
Hoi hoi, Ik was het vergeten door te geven Maar mijn pendel klopte niet helaas.. Door Justfem op 27 okt
Olove gefeliciteerd! Super zeg! Ik heb gisteren en eergisteren flinke ongibuikpijn gehad.. Nu helemaal nergens last van, af en toe een steekje.. Wat zere borsten en witte vlokjes in mijn urine? Ik vind t nu toch wel heel spannend hoor..
ik heb zelf nog eens gependeld, en daar kwam uit: Wat is ja : rondje Wat is nee: heen en weer Word ik: zwanger in december: nee zwanger in januari: nee zwanger in november: ja Word het een jongen: ja Word het een meisje: ja (heel groot rondje) Word het een tweeling: nee Test ik over 2 weken positief: ja Is dat alles eerlijk geantwoord: ja Kan ik hierop vertrouwen: ja Dat van j/m vind ik maar vreemd hoor... 2 geslachten, maar geen tweeling... ik denk niet dat deze pendel klopt ? denk dat ik hem onbewust beinvloed ?
Als ik zelf pendelde heb ik ook vreemde antwoorden. Ik denk inderdaad dat je hem zelf (onbewust) beïnvloedt. Ik doe het maar niet meer voor mezelf.
Ik vind het wel zo prettig als ik het blijf doen. Ik werk dan alle berichtjes vanaf de laatste pendellijst door en schrijf dan alles op voordat ik alles weer bijwerk. Ik ben nu al weer bezig met alles opschrijven. Straks staat er weer een geupdate lijst.