ik heb jullie beiden even een pb gestuurd. ik ben erg benieuwd wat er bij jullie uitkomt bij mij! hopelijk natuurlijk hetzelfde! mag wat mij betreft gewoon op de site gezet worden natuurlijk. ben benieuwd!
Vind het ook heel lief aangeboden van je. Mocht ik er een keer niet aan toe komen dan weet ik bij wie ik terecht kan.
Nou, ik wil gewoon zekerheid met die test en voor mijn gevoel is de clearblue de meest betrouwbare. En ik doe de test omdat de dokter anders zegt, doe eerst nog eens een test en bel daarna terug.... En ik wil gewoon van hem horen wat het dan zou kunnen zijn en hoe lang ik er nog op kan wachten. Maar tja, ronde 1 he... kan van alles zijn... Maar komt goed
Hoi hoi, Welkom en alvast gefeliciteerd met je nieuwe verslaving, namelijk dit forum Hoop voor je dat je pendel uitkomt. Mag wel eens in ronde 8 toch? Liefs Kweb
Kweb: bedankt,en ik hoop indd dat er voor ons eens een gelukje mag komen! ronde 8 is alweer een tijdje! ik ben benieuwd wat de anderen voor mij pendelen hopelijk komt er natuurlijk hetzelfde uit als dat ik heb gependelt.
Ik hoop het ook voor je meis...ik heb 3 verschillende pendels staan nu.... 1tje nov 1je dec 1tje jan dus zal hopelijk een van deze zijn
Ik heb tot nu toe 8 pendels goed en 5 twijfels. Heb ook al aardig wat mis gegokt. Enkele schelen maar enkele dagen tot weken. Want ik wist eerst niet wat mijn pendel als uitgangspunt pakt met zwanger. Maar ik heb dus nu het vermoeden dat de pendel vanaf innesteling pakt.
ik zou graag mijn pendel willen weten,ik ben erg nieuwschierig! kan iemand mij hier antwoord op geven?
Gevraagd om voor me te pendelen, dit zijn de resultaten. Justfem: zwanger nu -- Nee Zwanger wanneer -- november 2008 Test positief -- december 2008 Geslacht -- meisje Zuurtje: Zwanger nu -- ja geslacht -- Jongen Ken ook nog meisje Sascha: zwanger nu -- ja Geslacht -- meisje Ben benieuwd! Zaterdag kan ik al zeggen of zuurtje & Sascha of justfem het juist hadden. Spannend! BEdankt damens vooer het pendelen! Bedankt dames! Xxx
goedemorgen dames, Ik heb zojuist een zw test gedaan en helaas negatief dus de datum van claire kan op rood posi test klopte dus niet op 5 nov Balen de dag begint dus weer slecht heb ook al vanaf gister avond weer ontzettende buikpijn waarschijnlijk toch weer van de ongi die eraan zit te komen
Hallo Meiden, Zou iemand van jullie voor mij willen pendelen? Wij zijn bezig van juni 2008, maar tot op heden zonder resultaat. Gisteren heb ik negatief getest met de kv pipet test, maar ik ben nog niet ongesteld. Normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus.
Balen meid! Op de pendels moet je niet teveel afgaan, maar onbewust doe je dat toch..... Hopelijk snel een posi test voor je
Goeie morgen! Vandaag kan ik testen! wou gelijk doen als ik wakker zou worden... maare...moest zo nodig met me slapperige hoofd naar de wc dat ik helemaal vergat die test te pakken
Haha ja dat had ik ook... Ga vandaag even kruidvat testen halen, deze zijn toch gevoeliger Spannend he! Succes
ja ik wil nu zo graag testen want moet straks werken dus ben even niks aan drinken en als ik dan zo naar de wc moet hou ik het nog even op en dan testen maar! en anders test ik vanmiddag in me pauze op me werk! wil zo graag weten en helemaal omdat mijn cyclus altijd op tijd is