Hallo, Ik vind het heel interessant om te lezen. Maar ben helemaal niet zo thuis in dat pendelen.. Kan iemand mij helpen hoe en wat? Groetjes
als je dus trug leest joow staan er al heel wat uitleggen. het kan wel heel verschillend zijn als je het zelf doet en iemand anders laat doen. ik had bij iemand anders ook een heel ander resultaat en tot nu toe heeft die nog gelijk hihi. ik had zelf gedaan en ik zou nu zwanger zijn van een meid. nou ben dus ongi geworden vandaag. heb nog wel heel erg last van borste ntrouwens en ok mijn geur en smaak is anders. zijn er meer die dat hebben bij ongi kan me het namelijk niet herinneren dat ikdat ooit gehad heb. en af en ote een bleod smaak in mijn mond echt heel wazig. je kunt dus met de aanwijzingen van eerder in dit topic eens proberen. of anders vragen of iemand het voor je wil doen
Hoi meiden Ik heb het geprobeerd... Maar geloof ik niet echt succesvol... Heb aan mijn goude ketting m,n gouden ring gedaan(die ik al heel lang heb) En gevraagd : Wat is ja? en wat is nee? Eerste keer met ja boven naar onder. 2e keer vragen van links naar rechts. Eerste keer met nee van links naar rechts. Tweede keer ook. Word ik deze maand zwanger ? Nee (links naar rechts) Word ik volgende maand zwanger? Ja (van boven naar onder) Weer gevraagd word ik deze maand zwanger? Ja (van links naar rechts) Word ik nog voor het nieuwe jaar zwanger ? Ja en daarna nee... Ik snap het niet meer.... Misschien een brutale vraag.. Maaaaar zou iemand het voor mij willen doen? Iemand daar ervaring mee? Liefs Melanie
PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: kan vrijdag testen, is zwanger van een meisje, bevalling in juni. Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje.
@ Alies, klopt idd niet nee .. @ Weetjewel, me sterrenbeeld is Stier. @ MiaMel, wat gek dat je verschillende antwoorden krijgt.. Je hebt het ook duidelijk uitgesproken? Mijn vriend versprak zich gisteren en kwam er nee uit, toen hij het nog een keer goed vroeg kwam er ja uit (en steeds weer ja). Dus het kan er ook aan liggen op welke manier je het vraagt..
die van mij kan aangepast hoor ben ongi geworden. volgens andere pendel word het nu zwanger in okt van een jongen zou je dat er voor mij op willen zetten ben niet zo goed in dat knip en plak werk.
PENDELLIJST Lovecouple: 3 wk zwanger, bevalling in juni. Christy: zwanger van een meisje, bevalling in juni. Mamavanchristy: 4wk zwanger van een jongetje. Mamasuus: zwanger in oktober van een jongen. Bianca: raakt in dec. zwanger van een meisje en bevalt 4-9-09 via keizersnee. Milarose: zwanger van een meisje, bevalt in juni 2009. Debsje1977: raakt in oktober zwanger van een jongetje. Thegirl1980: raakt in oktober zwanger van een jongen. Petrablessie: is 3 wk zwanger van een tweeling (meisjes) en bevalt in juni. Marsab: raakt in oktober zwanger. Star81: 4 wk zwanger van een tweeling, jongen en meisje, 26-5-09 keizersnee. Pioen: zwanger in oktober van een jongen, geeft aan dinsdag (23-09) eisprong! Zuurtje: zwanger in oktober van een meisje. Nessy: zwanger deze maand(meisje), uitgerekend in juni maar bevalt in mei. Nhene: zwanger in september van een jongetje. Inger1979: zwanger in september van een meisje - uitgerekende datum 14 juni. Feline1986: oktober zwanger van een meisje. Patty24: eind oktober zwanger van een jongetje die in juli geboren wordt. MyPrecious: Laten pendelen: zwanger in april 2009 van een 2-ling. Jongen en meisje. MyPrecious: Zelf gependeld: zwanger in septemper van een meisje, uitgerekend 16/18 juni 2009. Zwanger in april 2010 van een 2-ling. Mandy1: 4 weken zwanger van een jongen en is uitgerekend in mei. Debke83: nu zwanger van een meisje en uitgerekend in mei. Roeltje: 4 weken zwanger van een meisje, uitgerekend juni, maar deed twijfelachtig. Nanny: zwanger in November. Senna04: Oktober zwanger van een jongen. Weetjewel: November 2-ling? Judibi: Nu zwanger, beval in juni 2009 van een meisje. Romie: November 2008 zwanger van een meisje. Mercedes: Januari 2009 zwanger van een meisje. Mamasuus aangepast
hallo allemaal ik lees dat er nog meiden zijn die vragen om gependelt te worden. Als jullie dat willen kunnen jullie mij een pb sturen met je naam en de vraag waar je antwoord op wilt. liefs van zuurtje
Ik word helemaal gek van mezelf.Had vanochtend een super vaag lijntje op de sensitest dipstick en ik bedoel echt supervaag. Ik test ook wel erg vroeg hoor.....4-5 dagen voor NOD maar ja....ik hou jullie op de hoogte.Mijn chart op FF is nu triphasic en dat heb ik nog nooit gehad.Zie chartlink in mijn onderschrift. Ik hoop zo op een wonder!
bedankt voor het op de lijst zetten nessy: dat klinkt goed! spannend, ik duim voor je dat de streep overtuigend duidelijk wordt
zuurtje pendeld je kan haar een pb sturen. zuurtje als ik mijzelf pendel komt er hetzelfde uit spannend hoor want dan zou ik nu zwanger zijn.
Ik pendel ook voor de fun. Dus als iemand nog gependeld wil worden. PB me dan even je naam en de vragen die je wilt weten. Maar houdt wel in je achterhoofd dat pendelen voor de fun is. Dus klamp je niet te veel vast aan de uitslag van een pendel. Zou natuurlijk leuk zijn als ie gelijk krijgt.
Nouja, zeg.. mooi ongi geworden dus vandaag haha... pendel had niet gelijk deze keer... op naar ronde 2!
he roeltje we lopen dan zo goed als gelijk nu weer spannend zeg. hopen dat we deze mnd meer geluk hebben dan he.
mijn vent vond het maar niks en zach het nut ern iet van in hihihi. de ring bleef dus ook echt stil hangen bij hem hahaha toen ik hem vasthield ging het wel. maar stelde hij domme vragen dus schoot ook niet op zodra hij wat vroeg over kids stopte hij kon merken dat hij het maar eng ofzo vond hihihihi. en de hele tijd maar zeggen dat ik mijn hand bewoog en het dus zelf deed hahaha.
Ik las dus ook ergens dat als iemand er niet zo in geloofd de pendel dus ook niet echt mee zal werken. Zo zie je maar dat het dus daadwerkelijk zo is.
hoop het ook.. is nog maar de tweede ronde..volgens mn vriend was het ook wel beter dat het deze ronde niet gelukt is.. gaan over een week of 2/3 verhuize.. er hoeft weinig gedaan te worden aan het huis, maar wel veel schoonmaken enzo.. hij s een beetje bang dat dat te zwaar werk is hihi.. is wel een lieverd hoor!