Idd, maar ik ga er vanuit dat het niet gelukt is deze maand. Vind 3 teleurstellingen in 1 ronde genoeg. Ik ga gewoon weer beginnen met tempen en als ik dan een ei ontdek, ben ik zeker niet zwanger. Slim he? Ha ha!
Hey Knippy, Hey Lady, Dank je voor jullie steun. Ik ga proberen er niet teveel meer aan te denken en me op mijn werk te concentreren. Het huilen staat me wel dichter dan het lachen momenteel, maar kom, dat zullen ook wel de hormonen zijn zeker? Zondag en maandag hebben we wel geklust, dus als mijn ei vroeger is dan voorspelt, zou het misschien nog wel kunnen. Ik zal me aan die gedachte vasthouden... Liefs Nanske
Heel slim Ik had het zo graag gewillen dat je zwanger was... Ik hoop het stiekem nog steeds voor je En anders in ieder geval komende ronde....
ik word gek :s ik vergat gewoon vanmorgen te testen en normaal moet ik sochtends wel 100 keer na de wc en vandaag weer niet hoor :S ze zitten me van binnen gewoon te pesten volgens mij weten ze dat ik wil testen dus laten ze me niet meer plassen :S heb ook totaaal geen ongi krampen ofzo.... ik dacht net test anders wel op me werk... maar als ik dat doe en ik ben zwanger heb ik geen zin meer om te werken en wil ik naar me mannetje om het te vertellen want zoeits doe je nie over de telefoon en tot morgen wachten duurt weer zolang pffff Sorry moest er ff uit Gr jacq
LadyJoey, heb je al getest dan? Nanske, kerels! Had het er vanmorgen nog met mijn collega's over; Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus! Tis gewoon echt waar! Laat je niet gek maken. Het komt echt goed. Ik vertel het mijn vriend gewoon niet wanneer ik vruchtbaar ben! Zij hebben onze hormonen niet, dus voelen die drive misschien niet... Mijn vriend is gewoon heel gewillig als ik zin heb, dus hou het maar lekker zo... hihi
Wauw, iedereen gefeliciteerd die positief getest heeft! Mijn pendel van oktober klopt iig helaas niet
Dames hier een link waar je voor een gratis zwangerschapstest kunt kijken en nog meer andere makkelijke dingen voor tijdens of voor vóór een zwangerschap! Misschien kunnen jullie er wat mee!
Hey iedereen, heel erg bedankt voor de lieve woordjes. @Maar29: misschien moet ik het in de toekomst ook wel zo aanpakken he.... Al beleef ik het veel intenser als we beide weten dat het "de" moment is om te klussen... Liefs Nanske
hai iedereen, ik heb inmiddels zelf 2 pendels ontvangen en het grappige is dat hier bij beiden hetzelfde uitkomt namelijk: november zwanger van een jongen. zelf heb ik ook gependelt dat ik in november zwanger werd van een jongen. Ik hoop het natuurlijk heel erg dat het zo is na 8 maand!
@Nanske: heel herkenbaar, mijn vriend heeft ook af en toe zo'n moment, en klinkt misschien heel raar maar op de dagen dat het juist het beste zou zijn om te klussen, begint ie opeens over dat het iets natuurlijks moet zijn. Mannen, ik had gisteren hetzelfde dat ie niet wilde klussen, te moe, waarom nu, zulke praat. Vorige maand was het net zo, vanochtend alsnog geklust maar heb zelf het gevoel dat het al te laat is . Het vervelende is dat je hormonen je je ook nog eens klotte doen voelen. Ik wens je veel sterkte, iemand in een ander forum topic had hetzelfde afgelopen maand gehad ze is toch zwanger geraakt, terwijl ze de andere maanden veel bewuster bezig is bezig geweest met klussen... dat gaf me wel een beetje moed, misschien dat je zo ook nog een beetje hoop houd @ladyjoe: gevoel is nog geen test?, maar mocht het werkelijk zo zijn alvast gefeliciteerd
Justfem: Wat balen dat je vriend er geen zin in had! maar 2 maanden geleden moest mijn vriend net in de week weg dat ik mijn vruchtbare periode had.Ik heb mijn vriend toen 1 keer opgezocht voor de "zekerheid".Die maand was naar ons idee onze kans compleet verkeken maar wat bleek? ik had een positieve test in handen! net juist toen ik er niet mee bezig was! het kan dus wel hoor.Helaas werd ik na 6 dagen heftig ongesteld (wat ik normaal nooit heb) dus het vruchtje zal wel niet goed gepakt hebben. maar die ene keer kan vaak al genoeg zijn hoor. succes voor iedereen!