de meest rechtse en in't echt zie je het beter natuurlijk ik kom straks lezen moet nog opruimen en cake ,biscuit bakken voor men zoon zijn verjaardagsfeestje
@pioen: ik zie hem ook wel is waar licht maar een streepje is een streepje, zou idd morgenochtend nog een testje doen en dan blijkt vast dat ie echt positief is @nadinneke: ik zie ook niet echt een streepje, op 1 van de foto's lijk ik wel wat te zien, maar het is altijd al lastig om een test te beoordelen op een foto, ik zou er morgenochtend nog 1 doen of anders nog een dagje wachten dan krijg je ws een duidelijker resultaat. Ik zal voor je duimen
Idd erg spannend ! En nog toevalliger... Ik heb ook met me stomme kop een ovutest gedaan, en had ook alleen een licht lijntje... Dat is nog het stomme.. je weet gewoon dat dat nu nog niet werkt maar je doet het toch ! haha
Ik ben overstag... ik twijfelde eerst maar heb van 3 meiden nu een antwoord terug van oktober zwanger en heb gisteren positief getest. Nu nog afwachten of het een jongen wordt zoals voorspeld! Er was een iemand die pendelde voor december 2008 dus hoop wel dat alles goed gaat.
Apekop GEFELICITEERD! Justfem ,thx ,zal het zo doen zondag moest er nog niets van doorkomen GOED WEEKEND meiden
Apekop...gefeliciteerd! Pioen...ik zie een streepje! Alies05....ik sta voor November 2x op de lijst. Misschien kan de info van de 2e keer bij mijn 1e info gezet worden? Had vandaag een echo om te kijken of er follikels groeien omdat ik IUI doe maar er zit nog amper iets en ik moet maandag weer terugkomen voor een volgend echo.Hopelijk is er dan meer te zien. Het blijft dus weer spannend!
ik heb ook getest en hij geeft aan dat ik zwanger ben nu ongeveer 4 weken en dat ik in juli ben uitgeteld van een jongetje ben nu 1 dag over tijd dus ben benieuwd wel heel erg spannend groetjes laura