Ik ben zwanger!! De test was heel duidelijk vanochtend! Jullie hebben het allemaal goed met de pendels, de bevruchting heeft idd in oktober plaatsgevonden! Dus ik mag op groen.. en op roze
Goedenmorgen: heb me vorige week al laten pendelen, maar wil nu ook wel op de lijst. Zou iemand dat voor mij willen doen? Ben gisteren weer ongi geworden, maar heb een korte cyclus. Alle pendels kunnen nog uitkomen en daar hopen we op natuurlijk bootsy: november zwanger van een meisje Alies05: zwanger december van een jongen justfem: zwanger december van een jonger, positieve test januari Gefeliciteerd voor alle meiden die zwanger zijn. Geniet ervan meiden
hoi meiden ! Pioen nog gefeliciteerd ! Ik had een pendel in november! en sta op de lijst. ik mag op groen !
@pioen: jippie je mag op roze en een heleboel goede pendels op groen GEFELICITEERD!!!!! @miamel: ook van harte GEFELICITEERD!!!!
Dank jullie wel voor de felicitaties meiden! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Dikke knuffel.
Ik denk dat Alies05 ook voor mij goed gependeld heeft... Heb vanmorgen test gedaan (zie album) Alies zei oktober zwanger maar je moet toch uitgaan van wanneer het gemaakt zou zijn zeg maar dus dat zou oktober betekenen...
Aangezien je 13 oktober ongi was las ik ergens, dan heeft de bevruchting zeker in oktober plaatsgevonden aangezien de cyclus 28 dagen was. Ik zie een duidelijke streep. GEFELICITEERD! Weer 1 pendel goed.
Je gaat goed met de pendels Alies Hoop dat die van mij november ook raak is. Had 30 oktober ei, dus het zou kunnen. Hihi DUIM DUIM DUIM LIefs