nou meiden ik heb vandaag weer getest en helaas alweer negatief ik ga dinsdag nog 1 keer testen omdat het dan 11-11 is en ik eigenlijk uitgeteld zou zijn als ik geen ma had gehad en geeft ie dan nog steeds nega aan dan bel ik woensdag de huisarts liefs patty (die het ff niet meer weet)
@patty24: Hey nog niks, vervelend die onzekerheid, ik blijf voor je duimen en hoop als je niet positief test dat de HA dan iig je onzekerheid kan weg nemen @shay01: van harte gefeliciteerd! @apekop: jij ook nog van harte gefeliciteerd! Ik heb er net overheen gelezen
HOERA! WEER WAT MEIDEN ZWANGER! GEFELICITEERD! alies05: je hebt het idd vaak bij het rechte eind ik hoop zo dat het bij mij ook uit mag komen! dames....geniet ervan! en de meiden die nog in onzekerheid zitten of negatief hebben getest....kop op! ook onze tijd komt eraan
Middag ! Hier geen duiveltjes ,veel witverlies nog altijd en deze morgen moeten braken bij het verschonen van men dochter haar pamper... Men maag is tot nu toe nog niet in orde ,dus wie weet Ik duim nog altijd voor de nod'ers Groetjes Nadine & co
Hoi Dames, Ik ben al 35dagen overtijd , mn testen negatief ,maar ik voel me zwanger omdat mn buikje strak,vol en trekkerig aanvoelt en ben soms misselijk,en hongergevoel...... ben zo onrustig... Wie wil er voor mij pendelen? mvg Sha
Alle meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD! Hoop dat de pendels voor mij ook uitkomen deze maand... Liefs
Hoi meiden, voor mij is ook gependeld. Zuurtje en Alies05 zeggen beiden zwanger in november. Zuurtje zegt een meisje, Alies05 zegt een jongen.. Spannend hopelijk komen de pendels uit.
ik zat net te eten, en toen kreeg ik 1 hele harde steek rechts onderin mijn buik. Deed echt pijn ! Toen ik iets later opstond had ik het weer. Kon niet eens meer overeind blijven staan ! En nu blijft het een zeurende pijn... met lichte steekjes. Iemand enig idee wat dit nou weer is ?
Kleintje: Dit heb ik ook gehad! een paar dagen nadat evt. een innesteling zou kunnen plaatsvinden. Ik had echt ontzettend pijnlijke steken linksonder.Hopelijk een innesteling natuurlijk! heb ook last van een drukkende pijn en een warm gevoel onderin mijn buik.
Hoi Alies05, Zou je voor mijn ook kunnen pendelen ben erg nieuwsgierig geworden naar het pendelen, Liefs Melissa