Mijn pendel mag ook op groen De andere meiden die voor me gependeld hadden, jullie pendel klopt ook, nu is het afwachten of het daadwerkelijk ook een meisje zal zijn
Zuurtje Gefeliciteerd! ben benieuwd of het indd een meisje wordt. Wat ik wel erg apart vind is dat ik voor mezelf heb gependelt nov. 2008 jongen en maart 2009 pendelde ik ook positief.(weet niet meer welk geslacht) Alies05 heeft maart 2009 voor me gependelt de anderen weer nov.2008 ik ben erg benieuwd,maar vind het ook apart dat ik hetzelfde bij mezelf heb gependelt.tot maart ben ik niet verder gaan pendelen.dat duurt nog zo lang. Hopelijk lukt het ons natuurlijk eerder!
Hoi meiden.. Ik geloof er dus wel in ... maar het lukt me echt niet bij mezelf... Zou iemand het voor mij willen proberen?Ik heb het al aan zuurtje gevraagd maar ik dacht misschien zijn er meerdere die het voor me willen proberen? Me naam : Sabrine Me gebdatum: 26 Juni 1984 Alvast heeeel erg bedankt
Ik ga zo weer pendelen, afgelopen dagen beetje druk gehad werk/familie jullie weten het wel zulk soort dingen Net het huis weer aan kant gemaakt dus nu weer ff tijd om te pendelen. @Zuurtje hier ook nog even GEFELICITEERD!
Zuurtje van harte meid!! Nou ik ben ook heel erg nieuwsgierig geworden naar het pendelen. Ik heb een paar meiden een berichtje gestuurd. Spannend hoor!!
zijn er nog meer die voor ons willen pendelen? ik heb er nu 3 maar zou het leuk vinden als er nog mensen zijn die ook voor ons willen pendelen.
zuurtje:november2008jongen alies05:december2008meisje bootsy:december2008meisje justfem:decmeber2008meisje caruli:mei 2009 meisje zo deze heb ik al binnen welke meiden pendelen er niet meer dan?(weetjewel,supernanny,redirosoe en kiwi)
@ Zuurtje, Gefeliciteerd met je zwangerschap!! @ Alies, Ik wou ook graag nogmaals op de lijst . JustFem heeft gependeld: januari 2009 zwanger van een meisje.
Ik zal het ook eens gaan proberen of het mij ook wil lukken heb dit namelijk ook vaak met dromen die gebeuren ook later nadat ik ze heb gedroomd . Vraagje hoe lang na de eisprong heb je deze testjes gedaan?