jawel hoor. Ik wil best weer voor je pendelen. Ben je trouwens inmiddels ongi geworden? Omdat je nog niet op rood staat in de pendellijst van oktober. Ik kon zo snel namelijk niks vinden of je ongi geworden was of niet.
Ik ben nog steeds niet ongi. En het lastige vind ik dat ik zo onregelmatig ben. Het blijft afwachten. Hoop dat de pendels alsnog uitkomen.
Hoi meiden,zouden jullie misschien ook nog een x voor mij willen pendellen,ben nog steeds niet ongi. terwijl ik al 8 mnd een cyclus van 28 dgn heb ben ik nu al 2 weken overtijd..ben al bij de dokter geweest en die zegt afwachten,en als er over 3 mnd nog steeds niets is gebeurd dan maar terug komen...poeh Maar misschien wil iemand van julie voor mij pendellen of ik evt. nu zwanger zou zijn? Of wanneer ik zwanger raak? Alvast bedankt..liefs Ps mijn naam is Diana en mijn geboorte datum is 19-07-1981,als je hier niet voldoende info. aan hebt stuur me dan een pb zodat ik je de nodige info. kan geven..
Ik heb zo juist geprobeerd met het touwtje en ja ik heb ook de vraag gesteld zwanger en hij ging in een ronje heen en weer dus het wordt spannend de komende dagen ik geloof er trouwens wel in
Eerste pendel binnen van Alies05, februari jongen. Voel me meteen een stuk meer ontspannen voor deze maand hahahaha. Ik ben altijd zoooo nerveus de weken na de eisprong. Nu ga ik er gewoon vanuit dat de pendel klopt....kan het deze maand alleen maar meevallen Bedankt Alies!
Heb je wel eerst gevraagd hoe jouw pendel ja en nee aangeeft? die van mij draait namelijk alleen maar rondjes als hij het antwoord niet weet of niet wil geven! K.
nu heb ik 2 pendels van december meisje en mijn collega kan zegt dat ik de 14de een goed bericht zal krijgen als ik deze maand niet zwanger blijkt te zijn hoop ik dat het in december is en dan de 14de