Ik geloof er in elk geval wel in, pendelen... Alies heeft voor me gependeld, Nov.2008 jongen en vanmorgen, nu drie dagen voor mijn nod heb ik een positieve test! Staat in mijn album. Nog wat vaag maar wel duidelijk toch! Nu maar hopen dat ik niet alsnog ongesteld word..zullen jullie duimen? Liefs Lotus
hoi Lotuss, als ik die middelste foto in je album zie, dan is het echt overduidelijk, en die andere 2 liegen er ook niet om..... hoop voor je dat het zo blijft.....
hoi dames, @zuurtje: hartelijk gefeliciteerd! @justfem: zou je voor mij willen pendelen, zal een PB sturen.... @all: hier weer gestart met een nieuwe ronde, en hoop dat er iets van de pendels uitkomt
Hoop het ook...is alleen maar realistisch daar rekening mee te houden toch? Maar in elk geval is het nu zo..over een paar dagen zien we wel weer!
Voor mij morgen 2 pendels van Alies05 en Supernanny in het rood. De zijn langsgekomen.... Hopen dat de pendel van bootsy wel uitkomt.... Groetjes, Nijntje
Dan klopt je pendel niet ben ik bang Want de bevruchting zal dan hoogstwaarschijnlijk nog in oktober zijn geweest? Maar ondanks dat zie ik een streep Alvast een hele voorzichtige felicitatie van mij
Ik heb pb mailtje gestuurd om te pendelen naar bootsy maar ik zet maar even zo op het forum. Zou iemand voor mij willen pendelen? Alies05 heeft een maand geleden gependeld voor mij en ik ben benieuwd wat de andere zeggen. Dus wie wil er voor mij pendelen?want morgen zou de weer moeten komen dus spannend! Veel liefs sas En lotus al vast een proficiat he meid!
Dank je meiden! En of de pendel klopt..ligt eraan hoe je pendelt misschien? Op de bevruchting, die was nog in oktober of op de daadwerkelijke innesteling, die was in november.. Ik was ook al net ongesteld geweest in oktober toen ze voor me pendelde dus die poging was niet eens mogelijk geweest . Maar hoe dan ook..ik ga in elk geval maar duimen, ook voor jullie!
Zou iedereen die gependeld wil worden voortaan meteen de voor +achternaam + geboortedatum kunnen sturen... Dan kan ik meteen aan de slag... Nu heb ik veel mensen nog terug moeten sturen dat ze deze gegevens moeten sturen en daar gaat ook veel tijd in zitten!
lotus, vlgensmij ben jij heerlijk zwanger, dus geniet er lekker van, denk met een paar dagen dat hij er helemaal vanaf spat
Lotusss ,die is positef hoor! hier nog altijd niets en als ik nu mijn eisprong zou gehad hebben zal het niks zijn want men man is te moe....als het erop aankomt ...te moe en toch wil hij me zwanger zien ... snappen waar snappen valt
Als haar NOD 12 november is en een innesteling is meestal zo'n 8 dagen voor NOD dan zou het dus wel kunnen.
Zuurtje en Lotusss gefeliciteerd! Ik krijg nog steeds een aantal pendelaanvragen binnen. Ik begin me langzamerhand wat beter te voelen, dus misschien dat ik morgen een poging ga wagen om er een aantal te gaan doen.
Hey meiden, Wilde hier even laten weten dat ik niet meer pendel. Heb het te druk en ben vorige week van de trap gevallen, enkel uit de kom, geopereerd en nu lang onder de pannen, dus mijn concentratie is er niet bij... Sorry voor de meiden die mij gemaild hebben en succes met zwanger worden/ zijn... Liefs jojo